[Storing] Einddatum korting verkeerd aangegeven in My T-Mobile en e-mail

Reputatie 6
Badge +17
  • Oud T-Mobile Moderator
  • 1835 reacties
Op dit moment ontvangen sommige klanten een e-mail waar in staat vermeld dat hun korting wordt beëindigd. Ook op My T-Mobile bij factuur informatie staat er foutieve informatie over de einddatum van de korting. Onze IT-afdeling is hiervan op de hoogte en werkt met man en macht om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen. We houden jullie op de hoogte in dit topic!

11 reacties

Reputatie 2
Ik Heb de zelfde mail vandaag gekregen dat mijn einddatum van mijn korting
word beeindigt per 26 maart 2017 maar dat klopt dus niet
want mij abonnement eindigt op 26 maart 2018
Reputatie 7
Badge +20
Hi Wielpat,

Dat is dan inderdaad die mail met verkeerde info, jouw abonnement loopt inderdaad nog een behoorlijk tijdje door! Dit is ook te zien via My T-Mobile, dus gewoon negeren dat bericht!
Goedemorgen,

Hier helaas hetzelfde probleem. Een factuurmailing ontvangen met een extra opmerking dat kortingsperiode per 27/03/2017 is gestopt.
Mijn abonnement verloopt pas eind oktober 2017 dus dit zou niet het geval moeten zijn.

Is het nodig om hier contact over te hebben met T Mobile klantenservice?
Of krijgen de klanten die deze mailing onterecht hebben ontvangen een persoonlijk bericht dat deze mailing foutief is verstuurd? Dit zou wel gewenst zijn los van vermelding in dit topic.

Met vriendelijke groet
Reputatie 4
Badge +17
Hoi Dennie76,

Begrijpelijk dat je hier duidelijkheid over wil hebben. Je kan deze informatie in de desbetreffende e-mail gewoon negeren. Je contract blijft ongewijzigd doorlopen, hier hoef je dus verder niets meer voor te doen. Sorry voor het ongemak en de verwarring!
Is er nog steeds een storing? Vandaag start mijn nw abbo maar in my tmobile staat nu oude en nw abbo en de prijs van beiden) 😬
Reputatie 7
Badge +20
Hi Carol,

My T-Mobile kan soms van slag zijn als je nieuwe abonnement net is ingegaan. De gegevens zijn dan nog niet goed verwerkt. Ik zie dat alles inmiddels weer correct staat op My T-Mobile. Ik wens je veel plezier met je nieuwe abonnement! 😉
Ik word ook erg ongemakkelijk van een dubbel abonnement 😳 Hopelijk word het snel verholpen
Reputatie 4
Badge +17
Hoi Wilma,

Welkom op het forum!

Je hoeft je nergens zorgen over te maken. Er is niets gewijzigd aan je contract en je hebt ook geen dubbel abonnement. Het gaat hier alleen om een foutieve tekst in de e-mail. Dit kan je dus gewoon negeren. 😉
Hi, net als Carlo en Wilma heb ik zowel een mail met foutieve tekst als een dubbel abonnement, bestaande uit m'n oude en nieuwe abo. Het nieuwe abo is in december zonder problemen ingegaan, tot nu dus. Hopelijk wordt het snel opgelost. Alvast bedankt.
O ja, dubbel abonnement staat in de My T-Mobile app aangegeven.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Rezzie,

Jij hoeft je ook geen zorgen te maken. De e-mail kun je negeren. Je hebt maar een abonnement die in december is ingegaan en de korting loopt tot de einddatum van je contract op 27-12-2018. Geen zorgen dus!

Reageer