Beantwoord

Storing kan niet bellen en internetten

• 21 mei 2017
  • 4 reacties
  • 98 Bekeken

Hey, ik kan niet bellen en gebeld worden en me internet doet t ook niet. Heb dr al paar dagen problemen mee. Weet niet hoe t komt heb ook me telefoon uit en aan gezet maar nogsteeds doet t niet. Zouden jullie me daarbij kunnen helpen waar t aan ligt.
icon

Beste antwoord door Rosan 21 mei 2017, 07:46

Beste Sulle kan het misschien zijn dat er nog een factuur open staat en dat je daarom een blokkade heb gekregen?

Je kan als je inlogt in my T Mobile zien of er nog facturen open staan.

Zo niet kan je een kruis test doen door je simkaart in een ander toestel te stoppen en te kijken of de simkaart dan wel werkt?
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Badge +13
Beste Sulle kan het misschien zijn dat er nog een factuur open staat en dat je daarom een blokkade heb gekregen?
Je kan als je inlogt in my T Mobile zien of er nog facturen open staan.
Zo niet kan je een kruis test doen door je simkaart in een ander toestel te stoppen en te kijken of de simkaart dan wel werkt?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Sulle,

Ik ben gelijk voor je gaan kijken of je geen blokkade actief had staan en dat is niet het geval. De blokkade is op 18 mei verwijderd en dus zou je nu weer moeten kunnen bellen en gebeld worden. Zou je eens een kruistest kunnen uitvoeren zoals Rosan ook aangeeft? Ik ben benieuwd naar de uitkomst.

Ik hoor graag van je.
Hi, ik heb net geprobeerd om in een ander toestel te plaaatsen. Zo deed het wel weer. Nu heb ik t weer in me eigen telefoon gezet. En t doet het weer. Hoop wel dat t gaat.blijven doen. Dankjulliewel
Reputatie 7
Badge +20
HI Sulle,

Goed om te horen dat het nu weer werkt. Mocht je in de toekomst weer problemen ervaren, trek dan even aan de bel. 🙂