Mag nu 9 uur later wel weer eens gaan werken.
Langzamerhand word ik een beetje boos want voor verschillende functies bij internetbankieren heb je hem wel nodig
Kom op heren monteur's......
Beste antwoord door David
Sinds ongeveer 3:15 uur vannacht lijken de problemen zo goed als opgelost. Hopelijk is dit bij jou ook het geval!
Mocht je nog problemen ervaren. voer dan even een powerflip uit:
1. Haal de stroomstekker van het modem uit het stopcontact.
2. Haal de kabels uit poort 1 t/m 4.
3. Wacht 1 minuut.
4. Plug de stroomstekker weer in het stopcontact.
5. Wacht tot het modem volledig is opgestart (ongeveer 3 minuten).
6. Steek de kabels bij poort 1 of 2 (internet) en 3 of 4 (TV) terug in het modem.
We hebben ook een algemeen topic over dit onderwerp waar we updates plaatsen en ook verdere informatie zullen verschaffen. Dit topic gaat op slot om het onderwerp centraal te houden. Excuses voor het ervaren ongemak!