Beantwoord

T-mobile data smsjes uitzetten.

• 8 februari 2021
  • 5 reacties
  • 50 Bekeken

Hallo,

Hoe kan ik deze nutteloze berichten uitschakelen. Los van het feit dat je constant moet bijvullen krijg je ook nog elke keer 2 smsjes alsof het niet irritant genoeg is. Het is 2021, mensen hebben QHD en UHD toestellen met 3 video's op hoogste kwaliteit ben je al over de 5gb heen. Maargoed, hoe kan ik deze stress smsjes uitzetten?

icon

Beste antwoord door Waqqas 9 februari 2021, 05:09

Hallo @Marmitaa 

Je bedoeld de sms'jes die je waarschuwen hoeveel data je al hebt gebruikt? Volgens mij kunnen deze niet uitgezet worden en de bevestigingen van MB aanvullers ook niet.

Als het anders is dan hoor je dat wel van een moderator 🙂

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @Marmitaa 

Je bedoeld de sms'jes die je waarschuwen hoeveel data je al hebt gebruikt? Volgens mij kunnen deze niet uitgezet worden en de bevestigingen van MB aanvullers ook niet.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Marmitaa 

Leuke username en lekker gerecht! :yum:

Ik heb je gegevens gecheckt en zie dat je saldo sms al uit staat. Is daarmee alles naar wens of zijn er nog meer sms’jes die je liever niet ontvangt? Laat het weten dan kijk ik met je mee! 

Hallo @Marmitaa 

Dankjewel.

Hi @Marmitaa 

Leuke username en lekker gerecht! :yum:

Ik heb je gegevens gecheckt en zie dat je saldo sms al uit staat. Is daarmee alles naar wens of zijn er nog meer sms’jes die je liever niet ontvangt? Laat het weten dan kijk ik met je mee! 

Haha dankje, ik krijg een sms als me data voor 80% is verbruikt en als ik een aanvuller heb gekozen krijg ik daar een bevestiging van. Ik zal laten weten of het is gelukt, dankjewel!

Helaas krijg ik nog steeds de smsjes. Maar je kan tegenwoordig meldingen van specifieke nummers uitzetten in je berichten. Daarmee is het probleem ook opgelost. ✌🏾

Reageer