Beantwoord

t-mobile "klant" of niet? en simkaart vragen

• 18 maart 2021
  • 7 reacties
  • 108 Bekeken

Ik heb al een heel lange tijd een simkaart in gebruik, welke van Dutchtone, Orange en uiteindelijk naar t-mobile is gegaan. Dit is een prepaid kaart zonder abonnement en welke ik naar tevredenheid nog steeds gebruik. Helaas is dit een mini simkaart en past alleen nog in telefoons met het 2g netwerk. Hiervan heb ik gehoord dat jullie met de ondersteuning daarvan vanaf 1 juni gaan stoppen. Om mijn werk te kunnen blijven doen, heb ik dus een simkaart nodig welke in een nieuwe telefoon past. Ik begreep dat ik die bij jullie kon bestellen, wanneer ik hier een account aan zou maken. Helaas lukt dat niet, omdat blijkbaar telefoonnummers alleen worden geaccepteerd wanneer ik een telefoon abonnement bij jullie heb? Via de sms word ik wel steeds t-mobile "klant” genoemd, maar dat ben ik dus blijkbaar niet? Zouden jullie kunnen uitleggen hoe dat zit en of/hoe ik aan een nieuwe simkaart zou kunnen geraken (met behoudt van mijn nummer)? Of is dat echt alleen maar mogelijk wanneer ik een abonnement afsluit?

icon

Beste antwoord door Hajar 18 maart 2021, 16:13

Hi @Blaspheria 

Kun je mij een privébericht sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum en adres? Dan controleer ik graag of het om een T-Mobile nummer gaat. 

Ik zie je bericht graag tegemoet!

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 6
Badge +2

https://www.t-mobile.nl/klantenservice/mobiel/veelgestelde-vragen/hoe-kan-ik-een-nieuwe-simkaart-bestellen/000216783

Zoiets?

En dat account heb je inmiddels aangemaakt? Dit forum is niet gelijk je Tmobile account

Ik heb geprobeerd dat account aan te maken, maar kan daarin mijn telefoonnummer niet verifiëren. Dan geeft hij de melding dat er geen account is. Dus echt inloggen daarmee lukt niet…

Het lijkt dus dat alle services van het t-mobile account alleen gelden wanneer ik daar een maandelijks abbonement heb.

Reputatie 6
Badge +2

Tsja dan is wachten op de reactie van een Tmobile moderator de enige optie.

Hier werd iets gelijkwaardig behandeld door @Hajar 

Reputatie 7
Badge +20

@Blaspheria   Welkom. Fijn dat je nog steeds bij Tm bent.

De service is voor iedereen, geen zorgen.

Ik zal de moderators even een tip geven.

Geen garantie dat ze nu al tijd hebben maar ik doe mijn best.

Je krijgt uiteraard net als iedereen  hulp!

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Blaspheria 

Kun je mij een privébericht sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum en adres? Dan controleer ik graag of het om een T-Mobile nummer gaat. 

Ik zie je bericht graag tegemoet!

Nog hartelijk dank voor alle hulp! Dankzij de klantenservice heb ik nu een werkend account en is mijn nieuwe simkaart al besteld:-)

Reputatie 7
Badge +20

Graag gedaan!

Reageer