momenteel hebben wij thuis KPN ( twee aansluiting) en zijn aan verlenging toe.
gisteren zijn wij bij t-mobile winkel gewest en vroegen naar de unlimited data abonnement en waarom is het 10 euro duurder dan tele2.
de medewerker gaaf aan dat er veel voorwaarden aan verbonden zijn.
zoals snelheid van tele2 en niet altijd 4g bereik, ook in het buitenland is slecht 4g bij tele2 dan t-mobile.
bellen naar het buitenlands vanuit tele2 netwerk geldt een toeslag elke keer dat je naar het buitenlands belt.
t-mobile bied 10GB EU per maand terwijl tele2 maar 8GB EU per maand.
kan iemand mij hier een advies geven ? wat de medewerk zie is waar ? en waarom t-mobile en niet tele2 ?
bij voordank.
Beste antwoord door Folkert
Tele2 heeft als nadeel dat ze in de meeste EU landen alleen 3G roaming aanbieden (4G soms alleen waar Tele2 ook actief is) en dat heeft met roaming overeenkomsten te maken.
Zelf heb ik met T-Mobile dan wel 4G in de hele EU maar dat blijkt ook niet altijd een garantie voor echt snel internet zoals we in Nederland gewend zijn.
Ik blijf bij T-Mobile omdat ik een klein verbruiker ben en dan is T-Mobile voordeliger maar als ik alles unlimited wilde hebben was ik allang naar Tele2 overgestapt. Ik heb zowel met T-Mobile als met Tele2 alleen maar positieve ervaringen met klantenservice.