Beantwoord

tele2 roaming op t-mobile

• 29 augustus 2019
  • 1 reactie
  • 450 Bekeken

Hallo, ik vind het apart dat wij als t-mobile klanten ( de duurdere provider dus verwacht je beter ) een beter netwerk krijgen, maar dat is niet juist! Ik las juist bij meerdere van tele2 dat ze tot allebei de netwerken toegang hebben. En wij kunnen niet roamen op tele2.
Betekent dus dat we beter kunnen overstappen naar tele2 ( wat minder kost ) voor een beter netwerk! Beetje krom. Helaas ben ik hierdoor een stuk minder tevreden met t-mobile en ik denk dat andere het er ook mee eens zijn.
icon

Beste antwoord door pipodeclown_2 29 augustus 2019, 23:22

Er worden sites van Tele2 toegevoegd aan het T-Mobile netwerk waar T-Mobile dat gewenst vindt voor de capaciteit of op plaatsen waar T-Mobile nog geen site had. De Tele2-only sites worden afgebouwd, want uiteindelijk gaat Tele2 geen eigen netwerk meer beheren. Daardoor kunnen klanten van zowel Tele2 als T-Mobile gebruikmaken van dezelfde kwaliteit en dekking. Geldt ook voor de Ben klanten overigens.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Badge +4
Er worden sites van Tele2 toegevoegd aan het T-Mobile netwerk waar T-Mobile dat gewenst vindt voor de capaciteit of op plaatsen waar T-Mobile nog geen site had. De Tele2-only sites worden afgebouwd, want uiteindelijk gaat Tele2 geen eigen netwerk meer beheren. Daardoor kunnen klanten van zowel Tele2 als T-Mobile gebruikmaken van dezelfde kwaliteit en dekking. Geldt ook voor de Ben klanten overigens.

Reageer