Vraag

Telefonisch Niet bereikbaar sinds 26-4-2021

  • 3 mei 2021
  • 6 reacties
  • 55 Bekeken

Wij hebben zakelijk 2 mobiele abonnementen. Beide nummers worden zowel zakelijk als privé gebruikt. Sinds vorige week maandag 26 april kunnen mensen (klanten) ons niet meer bereiken op beide mobiele nummers. Zelf kunnen we wel bellen (maar dus niet gebeld worden). SMS kan ook verstuurd worden en kunnen we ook ontvangen. Dit, in tegenstelling tot de mededeling die men te horen krijgt als je ons belt ; “dit nummer is niet in gebruik, controleer het nummer.".

We hebben alle tips al uitgevoerd (oa telefoon uit/aan zetten, 4G bellen uitzetten etc.) maar niks helpt. 

We hebben vele malen contact gezocht met T-mobile omdat het niet-bereikbaar-zijn voor ons veel impact heeft! Klanten (maar ook naasten in bijvoorbeeld noodgeval) kunnen ons niet bereiken en ook kan de beveiligingsdienst van de zaak ons niet bellen mocht het alarm van de zaak af gaan!

Telkens als we een medewerker spreken wordt ons gemeld dat T-mobile ons wel heeft proberen te bellen maar ons niet kon bereiken….. DAT is nou net het probleem!!

Mogelijk heeft het er iets mee te maken dat we 2 jaar geleden een paar maanden Office Essential hebben gehad…?! Instelling/vinkje verkeerd?

We kunnen begrip opbrengen voor het feit dat het oplossen van dit probleem tijd nodig heeft maar ALSJEBLIEFT T-Mobile; Kom met een tijdelijke oplossing zodat we bereikbaar zijn voor onze klanten, onze naasten, de alarmdienst maar ook voor de medewerkers van T-mobile die mogelijk aanvullende informatie van ons nodig hebben.


6 reacties

Het kan wel zijn dat jullie "specialisten” er druk mee bezig zijn en ons op de hoogte houden, maar we horen helemaal niks van jullie T-Mobile!

We zijn nu al ruim een week niet bereikbaar, er is niemand bij T-Mobile die zijn verantwoording neemt en eens nadenkt over misschien wel een tijdelijke oplossing. 

We hebben er geen vertrouwen in dat het deze is opgelost. Lijkt meer op een uitzichtloze situatie.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @CampSpecials 

Ze zijn er hard mee bezig om het zo snel mogelijk op te lossen. Ze moeten het probleem onderzoeken, de oorzaak achterhalen en oplossen. Zodra er een update is zullen ze dat met je delen. Excuses dat het langer duurt.

Sorry, maar het duurt al te lang.

Omdat het dus een uitzichtloze situatie blijkt te zijn en jullie ook niet met een tijdelijke oplossing komen, is het voor ons misschien het beste om per direct ons contract op te zeggen omdat jullie niet kunnen voldoen aan de leveringsvoorwaarden.

Zo kunnen we naar een andere provider en zijn we verzekerd dat we binnen korte tijd toch weer bereikbaar zijn.

Reputatie 6
Badge +12

Wel apart wat deze twee nummers van jullie gemeenschappelijk moet hebben om precies alle twee niet bereikbaar te zijn. Zijn ze net geporteerd? En zijn ze vanaf een specifiek netwerk niet te bereiken? b.v. vanaf KPN niet, maar vanaf een andere T-Mobile aansluiting wel?

 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @CampSpecials 

Ik zie dat onze specialisten druk bezig met je case dus ik verwacht dat het snel wordt opgelost. Mijn collega’s zullen je ook op de hoogte op je vaste nummer die je hebt doorgegeven. Ik hoop dat het snel in orde wordt gemaakt!

Wel apart wat deze twee nummers van jullie gemeenschappelijk moet hebben om precies alle twee niet bereikbaar te zijn. Zijn ze net geporteerd? En zijn ze vanaf een specifiek netwerk niet te bereiken? b.v. vanaf KPN niet, maar vanaf een andere T-Mobile aansluiting wel?

 

Hoi Eric, de twee mobiele nummers zijn door niemand telefonisch te bereiken. Locatie, provider, vast of mobiel geven allemaal hetzelfde resultaat; niet bereikbaar. SMS komt wel binnen en we kunnen zelf gelukkig wel uit bellen.

Reageer