Beantwoord

telefoonnummer wijzigen

• 24 maart 2021
  • 2 reacties
  • 41 Bekeken

Hoi,

ik wil graag mijn telefoonnummer wijzigen, dit omdat ik erg vaak wordt lastiggevallen.

Hoe kan ik dit zsm regelen?

dank je wel!

icon

Beste antwoord door CrisTien 24 maart 2021, 20:38

Hallo @myrtheex Welkom in de community.

Wijzigen kost wel iets, maar als daarmee je rust terug komt is het de moeite meer dan waard! 

Je kan even bellen of een afspraak in een een shop maken.https://www.t-mobile.nl/winkels 

Meld dan gelijk dat je het nummer niet in een telefoonboek wil (geheim nummer) Je hebt dan iets minder last van telefoon terreur. 

Sterke en succes!

Goed om te weten 

Wil je je telefoonnummer wijzigen, neem dan contact met ons op om een ander telefoonnummer aan te vragen. 

• Voicemailberichten van het oude nummer komen te vervallen.
• Facturen van het oude nummer zijn niet meer te zien via My T-Mobile.
• De kosten worden verrekend op de factuur. Bij PrePaid worden de kosten van het tegoed gehaald.
• Je houdt je eigen simkaart. 

Voorkeurnummers 

Je kunt standaard kiezen uit een aantal telefoonnummers. Daarnaast kunnen klanten met een abonnement ook kiezen voor een voorkeursnummer, dat er net wat mooier uitziet. PrePaid klanten kunnen alleen een standaard nummer kiezen.  

Standaard nummer 
€ 20,34 (incl. btw)  
Willekeurig gekozen nummer

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @myrtheex 

Als je naar de klantenservice belt dan kan je een nieuw standaard nummer nemen voor €20,34.

Mocht je nog geen nummerbehoud hebben aangevraagd dan kan je het nummer van een gratis prepaid kaartje porteren, dat scheelt je weer wat kosten.

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @myrtheex Welkom in de community.

Wijzigen kost wel iets, maar als daarmee je rust terug komt is het de moeite meer dan waard! 

Je kan even bellen of een afspraak in een een shop maken.https://www.t-mobile.nl/winkels 

Meld dan gelijk dat je het nummer niet in een telefoonboek wil (geheim nummer) Je hebt dan iets minder last van telefoon terreur. 

Sterke en succes!

Goed om te weten 

Wil je je telefoonnummer wijzigen, neem dan contact met ons op om een ander telefoonnummer aan te vragen. 

• Voicemailberichten van het oude nummer komen te vervallen.
• Facturen van het oude nummer zijn niet meer te zien via My T-Mobile.
• De kosten worden verrekend op de factuur. Bij PrePaid worden de kosten van het tegoed gehaald.
• Je houdt je eigen simkaart. 

Voorkeurnummers 

Je kunt standaard kiezen uit een aantal telefoonnummers. Daarnaast kunnen klanten met een abonnement ook kiezen voor een voorkeursnummer, dat er net wat mooier uitziet. PrePaid klanten kunnen alleen een standaard nummer kiezen.  

Standaard nummer 
€ 20,34 (incl. btw)  
Willekeurig gekozen nummer

Reageer