Beantwoord

Telefoonstoring

• 22 juni 2017
  • 2 reacties
  • 631 Bekeken

Opnieuw kan ik niet bellen of sms'en.. Op 4 mei was dat ook al zo. Toen bleek het om een storing te gaan bij een aantal prepaidklanten. (Die uiteindelijk bijna een week duurde). Ik kan niet vinden dat het om een lokale storing gaat; het lijkt er dus op dat dat nu weer het geval is. Ik zou bijna denken dat T-Mobile op deze manier prepaid wil ontmoedigen. Ik hoop hoe dan ook dat het probleem nu snel wordt opgelost.
icon

Beste antwoord door David 22 juni 2017, 08:58

Hoi Rini38 & Bjelka,

Er was een korte storing op het netwerk waardoor er bepaalde problemen ontstonden. Ondertussen is het probleem al opgelost, dus alles zou weer moeten werken! Als je nog problemen ervaart, start dan even jouw toestel opnieuw op. Je wordt dan opnieuw aangemeld op het netwerk en dan zou het goed moeten gaan! Excuses voor dit ongemak!

We hebben ook een algemeen topic over dit onderwerp. Mocht je nog problemen ervaren, laat daar dan een even een reactie achter. Dit topic gaat op slot.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Ik kanook niet bellen. Niet handig.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Rini38 & Bjelka,

Er was een korte storing op het netwerk waardoor er bepaalde problemen ontstonden. Ondertussen is het probleem al opgelost, dus alles zou weer moeten werken! Als je nog problemen ervaart, start dan even jouw toestel opnieuw op. Je wordt dan opnieuw aangemeld op het netwerk en dan zou het goed moeten gaan! Excuses voor dit ongemak!

We hebben ook een algemeen topic over dit onderwerp. Mocht je nog problemen ervaren, laat daar dan een even een reactie achter. Dit topic gaat op slot.