Vraag

tethering / hotspot in roemenie

• 26 april 2020
  • 4 reacties
  • 147 Bekeken

Ik zit momenteel in Roemenië en heb een tablet unlimited Abbo. 

Op mijn telefoon helikopter gewoon internet op 4g en dit werkt dus ook , als ik echter mijn telefoon instel op hotspot en met een MacBook / iPad of Dell laptop connectie wil maken dan doet deze dat wel maar geeft aan dat er geen internet is.

Normaal werkt dit echter wel in NL / Duitsland / Griekenland /Spanje …… EU . Wordt dit in Roemenië geblokt ? Heb al net werk providers geswitched / telefoon uit en weer aan dit helpt echter niet.

met mijn zakelijk telefoon lukt dit wel ( Vodafone ) maar waarom niet met persoonlijke telefoon?

4 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @ron1973 

In Roemenië bieden Orange en Romania Telekom 4G voor T-Mobile, heb je deze providers geprobeerd?

Verder geen openstaande facturen of een blokkade in My T-mobile?

Reputatie 4
Badge +5

Misschien een blokkade op de netwerken in Roemenië ? Je bent maar “te gast” op die netwerken.

Misschien lastig, maar kun je aan iemand vragen of dat met een Roemeens abonnement misschien ook zo is?

Ja zou kunnen maar met mijn zakelijke Vodafone werkt het dus wel daarom snap ik het niet 

Daarbij werkt het de afgelopen jaren wel in div landen in Europa 

geen openstaande facturen , en ben verbonden met orange en heb ook de andere geprobeerd 

Reputatie 7
Badge +18

Ik constateer diverse klanten die niet kunnen tetheren buiten Nederland...

Reageer