Beantwoord

Thuis internet

  • 20 juni 2017
  • 4 reacties
  • 210 Bekeken

Thuis doet het internet het niet. Maar buiten deze onbereikbaarheid hebben we er vaker last van. Wij zitten bij tmobile met hele gezin en hadden eerst geen enkel problemen toen we bij vodafone nog zaten die door jullie overgekocht is. Graag een beter oplossingen
icon

Beste antwoord door David 20 juni 2017, 08:35

Hey Yasemin024 & Peerke62,



Sinds ongeveer 3:15 uur vannacht lijken de problemen zo goed als opgelost. Hopelijk is dit bij jou ook het geval!



Mocht je nog problemen ervaren. voer dan even een powerflip uit:

1. Haal de stroomstekker van het modem uit het stopcontact.

2. Haal de kabels uit poort 1 t/m 4.

3. Wacht 1 minuut.

4. Plug de stroomstekker weer in het stopcontact.

5. Wacht tot het modem volledig is opgestart (ongeveer 3 minuten).

6. Steek de kabels bij poort 1 of 2 (internet) en 3 of 4 (TV) terug in het modem.



We hebben ook een algemeen topic over dit onderwerp waar we updates plaatsen en ook verdere informatie zullen verschaffen. Dit topic gaat op slot om het onderwerp centraal te houden. Excuses voor het ervaren ongemak!
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 3
Badge +13
Goedenavond Yasemin024,

Er is op dit moment een landelijke storing.
Het probleem is onderkend en er wordt hard aan gewerkt.
Zie hier voor meer informatie.

Tip:
Herstart je modem. De kans is groot dat je dan weer normaal gebruik kunt maken van internet en telefonie.

Groetjes,
Leroy
sorry leroy maar modem herstarten werkt niet heb ik vanaf 22.00 uur al 4 x. gedaan
zit dus nu vanaf 22.00 uur zonder wifi en zonder internet
Reputatie 7
Badge +20
Hey Yasemin024 & Peerke62,

Sinds ongeveer 3:15 uur vannacht lijken de problemen zo goed als opgelost. Hopelijk is dit bij jou ook het geval!

Mocht je nog problemen ervaren. voer dan even een powerflip uit:
1. Haal de stroomstekker van het modem uit het stopcontact.
2. Haal de kabels uit poort 1 t/m 4.
3. Wacht 1 minuut.
4. Plug de stroomstekker weer in het stopcontact.
5. Wacht tot het modem volledig is opgestart (ongeveer 3 minuten).
6. Steek de kabels bij poort 1 of 2 (internet) en 3 of 4 (TV) terug in het modem.

We hebben ook een algemeen topic over dit onderwerp waar we updates plaatsen en ook verdere informatie zullen verschaffen. Dit topic gaat op slot om het onderwerp centraal te houden. Excuses voor het ervaren ongemak!