Beantwoord

toegang tot 4g

  • 2 mei 2020
  • 3 reacties
  • 115 Bekeken

Ik heb plotseling geen toegang meer tot 4G. Via Instellingen-mobiele data-mobieledatanetwerk kom ik bij niet ingevulde gebruikersnaam en wachtwoorde. Verklaart dat mijn probleem?

icon

Beste antwoord door H.L.G. 2 mei 2020, 19:18

Dank voor de snelle reactie. Inmiddels heb ik het kunnen oplossen na een suggestie van mijn partner: “Heb je je telefoon al uit en aangezet” ?

Hoe dom van mij, dat ik dat niet eerst geprobeerd heb!

 

Nogmaals dank voor het meedenken!

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @H.L.G. 

Bedoel je niet de wachtwoord en gebruikersnaam in de APN? Die staan bij mij ook niet ingesteld en heb wel 4G.

Heb je een abonnement of prepaid? Verder kun je in de T-mobile app onder meer bij blokkades controleren of data op toestaan staat.

Staan instellingen zoals mobiele gegevens en roaming ook aan? Misschien helpt het on de netwerkinstellingen te herstellen.

Indien je een abonnement hebt zorg ook dat alles betaald is om een blokkade te voorkomen.

Dank voor de snelle reactie. Inmiddels heb ik het kunnen oplossen na een suggestie van mijn partner: “Heb je je telefoon al uit en aangezet” ?

Hoe dom van mij, dat ik dat niet eerst geprobeerd heb!

 

Nogmaals dank voor het meedenken!

Reputatie 7
Badge +18

Het meest simpele wordt vaak over het hoofd gezien 😝

Reageer