Vraag

traag internet note 10 unlimited internet

• 1 juni 2020
  • 7 reacties
  • 141 Bekeken

hallo,

Ik heb hele slechte internet al 2 weken ik wordt er helemaal gek van op 4g heb ik maar 1.5 mb ik heb onbeperkt internet en dag limiet niet bereikt.

Samsung note 10 plus 

7 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Yusufsahin123 

Heb je overal slecht 4G of alleen bij jou in de omgeving?

Je kan kijken of de ontvangst beter is met een andere telefoon.

Probeer ook eens terug te schakelen naar 3G bij mobiele netwerken om te kijken of het op 3G normaal is of ook slecht?

Mocht het probleem bij jou in de omgeving aan een mast liggen dan zou je hier een melding over kunnen maken.

https://www.t-mobile.nl/mobiel/netwerk/dekking

Ik heb overal dit probleem ik heb download snelheid van 2 mb en een vriend van mij heeft tmobile heeft een snelheid van 52 mb op 3g heb ik 0.6 mb @Waqqas 

Reputatie 7
Badge +15

@Yusufsahin123

Test je simkaart eens in een ander toestel en een andere simkaart van een andere provider in jouw toestel

Je simkaart of telefoon daar kan het natuurlijk ook aan liggen.

Dus het kan zijn dat mijn simkaart verouderd is als het in andere toestel wel doet?

Reputatie 7
Badge +15

Ik las in een andere topic dat hij ook problemen had met T-Mobile icm een note 10 dus vandaar dat ik het even vraag. En zou je dan een andere simkaart van een andere provider in de note 10 kunnen testen?

Ik heb in huis alleen maar tmobile geen andere provider ik heb nieuwe simkaart besteld. Mijn vrouw heeft nieuwe simkaart en samsung galaxy s10 zij heeft ook hetzelfse probleem vriend van mij heeft iPhone hij download 50 mb met t mobile

vandaag zo langzaam! wat is er gebeurd

Reageer