Beantwoord

Trage internetverbinding

• 6 april 2017
  • 2 reacties
  • 154 Bekeken

Sinds ik ben overgestapt naar Tmobile op 3 maart heb ik geen internet meer. Er staat wel bovenin mijn telefoon dat ik 3G of 4G heb, maar kan in werkelijkheid alleen maar whatsapp gebruiken als ik niet op wifi zit. Kunnen jullie dit voor me oplossen? Ik
Heb een IPhone 5S.
icon

Beste antwoord door Thalina 7 april 2017, 10:02

Hoi Marein1,

Allereerst van harte welkom bij T-Mobile! Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je alleen kunt whatsappen bij ons! Ik heb gelijk in het systeem gekeken en je hebt nog voldoende MB's. Ook heb je geen blokkade waardoor dit zou kunnen komen. Kun je eens de tip van iamPuk volgen? Mocht dit niet helpen, kun je dan aangeven of je dit overal hebt of op één locatie? Heb je de postcode en huisnummer voor mij? Kun je verder jouw simkaart eens in een ander toestel proberen, kun je dan wel op hoge snelheid internetten?

Ik hoor het graag van je, zodat we kunnen kijken naar een oplossing!
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 2
Badge +13
Zijn er nog wel voldoende MB's? Als het abonnement net gestart is dan heb je nog niet volledige bundel ontvangen. Als de MB's op zijn dan ga je terug naar de basis snelheid.
Wel voldoende MB's? Herstel de netwerkinstellingen eens via Instellingen > Algemeen > Stel opnieuw in > Herstel netwerkinstellingen. Let op!! Wifi wachtwoorden worden hiermee ook gewist en zal je opnieuw moeten instellen.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Marein1,

Allereerst van harte welkom bij T-Mobile! Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je alleen kunt whatsappen bij ons! Ik heb gelijk in het systeem gekeken en je hebt nog voldoende MB's. Ook heb je geen blokkade waardoor dit zou kunnen komen. Kun je eens de tip van iamPuk volgen? Mocht dit niet helpen, kun je dan aangeven of je dit overal hebt of op één locatie? Heb je de postcode en huisnummer voor mij? Kun je verder jouw simkaart eens in een ander toestel proberen, kun je dan wel op hoge snelheid internetten?

Ik hoor het graag van je, zodat we kunnen kijken naar een oplossing!