Beantwoord

Tussentijds abonnement opzeggen

  • 21 september 2017
  • 1 reactie
  • 432 Bekeken

Goedmorgen,

Ik heb begrepen dat het mogelijk is om tussentijds je contract op te zeggen als een provider het product niet goed levert, klopt dat?

Het bereik van in mijn woonplaats is ronduit slecht, zeker in op de tennisbaan een voetbalveld waar ik het hele weekend verblijf. Meestal heb ik helemaal geen bereik en kan dus ook niet bellen, laat staan internetten.

Nu hoorde ik gisteren dat ik daarom van mijn contract af kan en ik wil weten of dat klopt.
icon

Beste antwoord door Hajar 21 september 2017, 15:20

Hi Ray,



Wat jammer dat je een slechte dekking ervaart. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Ik zie dat je inmiddels een dekkingsklacht hebt ingediend en onze netwerk specialisten gaan jouw probleem nu onderzoeken. Als blijkt dat het probleem niet opgelost kan worden dan bieden wij inderdaad de mogelijkheid om het contract te ontbinden. Ik hoop dat dat niet nodig is in jouw geval.



We kunnen in dit geval het beste het onderzoek afwachten. Onze netwerk specialisten zullen contact met je opnemen zodra zij meer weten. 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Ray,

Wat jammer dat je een slechte dekking ervaart. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Ik zie dat je inmiddels een dekkingsklacht hebt ingediend en onze netwerk specialisten gaan jouw probleem nu onderzoeken. Als blijkt dat het probleem niet opgelost kan worden dan bieden wij inderdaad de mogelijkheid om het contract te ontbinden. Ik hoop dat dat niet nodig is in jouw geval.

We kunnen in dit geval het beste het onderzoek afwachten. Onze netwerk specialisten zullen contact met je opnemen zodra zij meer weten. 🙂

Reageer