Beantwoord

uitgaande oproepen

• 6 augustus 2019
  • 2 reacties
  • 565 Bekeken

Goedenavond,

Sinds 2 dagen kan ik bijna geen uitgaande oproepen maken. Ik kan wel gebeld worden en internet werkt ook wel. Maar als ik probeer te bellen word de oproep beeindigd en komt er in beeld "server niet gevonden" als ik de telefoon opnieuw opstart kan ik met geluk 1 uitgaande oproep voeren en daarna is het weer mis. Het maakt hierbij niets uit welk nummer ik bel. Komt dit vaker voor?

M.v.g. Jos
icon

Beste antwoord door Hajar 7 augustus 2019, 13:10

Hi Jos,

Wat vreemd zeg. Van welk toestel maak jij gebruik? Ervaar je dit met alle uitgaande oproepen of bij een specifiek nummer? Heb je de mogelijkheid om je simkaart in een ander toestel te testen en een ander simkaart in jouw toestel? Dan kunnen we controleren of et aan je toestel of simkaart ligt.

Ik hoor graag van je!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Jos,

Wat vreemd zeg. Van welk toestel maak jij gebruik? Ervaar je dit met alle uitgaande oproepen of bij een specifiek nummer? Heb je de mogelijkheid om je simkaart in een ander toestel te testen en een ander simkaart in jouw toestel? Dan kunnen we controleren of et aan je toestel of simkaart ligt.

Ik hoor graag van je!

Hier hetzelfde probleem

Ligt niet aan de telefoon en alle instellingen staan goed      getest met een andere tmobile sim en dan werkt het wel       mijn sim in een ander toestel en dan werkt het niet     handmatig tmobile kiezen bij netwerk en kan soms dan 1 keer bellen     geldt ook als ik hem in een ander merk toestel doe

Reageer