Beantwoord

Verbinding valt steeds uit en maakt geen verbinding of valt uit

  • 1 mei 2020
  • 3 reacties
  • 140 Bekeken

Sinds dat wij hier wonen ben ik slecht bereikbaar. Tijdens een gesprek val je weg of is de verbinding opeens weg. Ik moet bij het raam gaan staan om mensen mij te laten horen. dus bellen is slecht. 
Als ik op de dekking kaart kijk zie ik dat de verbinding hier nog niet getest is. Eerst dacht ik dat het aan mijn iPhone lag maar iedereen heeft het bij ons thuis. Ik heb deze vraag al een paar keer hij T-Mobile neer gelegd maar geen reactie gehad. Kunnen jullie dit van een afstand testen? 

icon

Beste antwoord door David 4 mei 2020, 11:23

Hi Wendy,

Dat is niet best en ook niet erg werkzaam natuurlijk! Ik snap goed dat je hier wat aan gedaan wilt hebben! 

Ik raad je aan om zo snel mogelijk een melding in te dienen op onze dekkingskaart. Onze netwerkspecialisten kunnen jouw verbinding dan controleren en kijken waar het probleem zit én hoe dit opgelost kan worden. Zij zijn doorgaans vrij snel, dus hoe eerder je de melding in hebt gediend, hoe sneller je uitsluitsel hebt.

Als je nog vragen voor ons hebt, dan kun je deze ook hier stellen, dan helpen we je er graag verder bij!

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi Wendy,

Dat is niet best en ook niet erg werkzaam natuurlijk! Ik snap goed dat je hier wat aan gedaan wilt hebben! 

Ik raad je aan om zo snel mogelijk een melding in te dienen op onze dekkingskaart. Onze netwerkspecialisten kunnen jouw verbinding dan controleren en kijken waar het probleem zit én hoe dit opgelost kan worden. Zij zijn doorgaans vrij snel, dus hoe eerder je de melding in hebt gediend, hoe sneller je uitsluitsel hebt.

Als je nog vragen voor ons hebt, dan kun je deze ook hier stellen, dan helpen we je er graag verder bij!

Wil je eerst mijn gebruikersnaam in Wendyvanniel veranderen? 

Bedankt voor je antwoord. Ik heb dit gelijk aangegeven bij de dekkingskaart, maar had dit eerder ook al gedaan. maar krijg geen antwoord.

Zou jij eens willen vragen. Zeker nu met dat thuis bellen, heb ik veel ellende met mijn bereik. 

thanks.

 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Wendyvanniel 

Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie geen dekkingsklacht in het systeem staan. Op welke manier heb je een melding gemaakt? Je kan je postcode invoeren en dan klik je op Meld een probleem en dan kun je zo een melding maken. Onze netwerkspecialisten pakken het dan verder op en zullen je voorzien van een oplossing.als dat mogelijk is. Zou je nogmaals een melding kunnen maken?

Ik hoor graag of het lukt. 

Reageer