Beantwoord

verbinding valt tijdens het bellen steeds weg

• 29 mei 2020
  • 6 reacties
  • 388 Bekeken

Al een paar weken valt de verbinding tijdens het bellen steeds weg. De lijn kraakt ook continu. 
En vaak gaat met uitbellen de lijn ook niet eens over. 
Ik heb een paar jaar geleden al eens een nieuwe simkaart ontvangen en toen ging het ietsje beter.
Ik heb de sim ook geprobeerd in mijn tabled en daar gebeurde hetzelfde als bij mijn eigen galaxy s9 plus.

icon

Beste antwoord door Waqqas 29 mei 2020, 18:09

Hallo @mbturbo02 

Ervaar je dit probleem enkel bij jou in de omgeving of overal waar je bent?

Als het enkel bij jouw in de omgeving is kan je eens kijken op de dekkingskaart of er eventueel problemen zijn en je kunt ook meteen een melding van het probleem maken.

https://www.t-mobile.nl/mobiel/netwerk/dekking

Zijn er nog meer mensen bij jou in het huishouden met T-Mobile en hebben zij dan hetzelfde of niet?

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @mbturbo02 

Ervaar je dit probleem enkel bij jou in de omgeving of overal waar je bent?

Als het enkel bij jouw in de omgeving is kan je eens kijken op de dekkingskaart of er eventueel problemen zijn en je kunt ook meteen een melding van het probleem maken.

https://www.t-mobile.nl/mobiel/netwerk/dekking

Zijn er nog meer mensen bij jou in het huishouden met T-Mobile en hebben zij dan hetzelfde of niet?

Ja, heb netwerk dekking gecontroleerd, staat oké,

Ja, er zijn meerde personen met deze klacht om mijn heen (moeder woont 3 km van mijn vandaan)

Ja, kennissen in monster (woont 12 km van mijn vandaan)

Kijk even zelf op internet dit is geen klacht van een week, dit speelt al langer bij T-mobile.

Heb ook klacht met mijn duo kaart in mijn tablet.

Jammer dat ik heb betaald voor deze dienst (duo kaart) is tot heden een grote flop.

geeft alleen maar storing bij het bellen.

Ja ik weet dat ik de karten niet tegelijk kan gebruiken, er moet telkens een apparaat uit staan.

Reputatie 7
Badge +18

Staat 4G bellen ook altijd aan en dat verbeterd niks?

Ik heb zelf een S9 en daarop staat 4G bellen altijd aan.

Ja ook 4G staat aan.

Deze klacht is uit het niet ontstaan zonder ook maar iets gewijzigd te hebben op mijn toestel.

Hoe verklaar je de zelfde klachten bij de overige personen  ?

Reputatie 5
Badge +6

.

Heb ook klacht met mijn duo kaart in mijn tablet.

Jammer dat ik heb betaald voor deze dienst (duo kaart) is tot heden een grote flop.

geeft alleen maar storing bij het bellen.

Ja ik weet dat ik de karten niet tegelijk kan gebruiken, er moet telkens een apparaat uit staan.

Ja, het is 1 abonnement met 2 kaarten zodat je niet de kaart van apparaat naar apparaat hoeft te verhuizen. Als je 2 apparaten tegelijk wilt gebruiken heb je 2 abonnementen nodig. De 2e kan een data only abonnement zijn.

Reputatie 5
Badge +4

T-Mobile is het Tele2 netwerk aan het samenvoegen met haar eigen netwerk en tevens upgrades van antennes aan het doen, o.a. voor de voorbereiding op 5G. Daar zou het mee te maken kunnen hebben. Als het een lokaal probleem is, dan kan het ook zijn dat er in de buurt een antenne in brand is gestoken, helaas is dat inmiddels al bij ruim 30 antennes het geval.

Reageer