Vraag

verbindingsprobleem of ongeldige MMi code (804) bij doorschakelen naar voicemail

  • 5 oktober 2019
  • 16 reacties
  • 986 Bekeken

IK gebruik al sinds jaar en dag **21*+31624[mijn nummer]# om direct door te schakelen naar voicemail. Werkte altijd maar sinds gisteren krijg ik "verbindingsprobleem of ongeldige MMI code (804)". Iemand een idee hoe ik dit op kan lossen?

16 reacties

Doorschakelen via de telefoon app werkt ook niet. Net getest of dit via de site nog wel kan maar nu kan ik het niet meer uitzetten of het nummer wijzigen.
Reputatie 7
Badge +20
Hi @Gerard_Berkers en @TaxiScheepersKerkrade

Kunnen jullie mij voorzien van 3 voorbeelden met datum en tijdstip waarop je dit ervaart? Graag ook het toestel dat je gebruikt dan kan ik dit doorzetten naar onze technische specialisten. Ik hoor graag van jullie!
3? Een lijkt me voldende want het is toch steeds dezelfde. Dit was om 11:30 op een Samsung A40

Telkens wanneer ik in het instellingenmenu naar doorschakelen.spraakoproep (of video-oproep) ga, krijg ik, op beide telefoons, dit scherm, ook na verschillende keren opnieuw opstarten. Doorschakelen via jullie site gaat alleen rechtstreeks, en daarna kun je dat een kwartier lang niet meer wijzigen. Het zou prettig zijn als de overige doorschakelopties daar ook bij stonden.
Reputatie 7
Badge +20
Hi @Gerard_Berkers en @TaxiScheepersKerkrade

Is jullie toestel voorzien van de laatste update? Het kan namelijk ook daaraan liggen. Ik heb voor nu een wijziging doorgevoerd. Kunnen jullie je toestel opnieuw starten en het nogmaals proberen? Ik ben benieuwd of het dan werkt!
Uiteraard is mijn foon voorzien van alle officiele updates, maar na herstart helaas geen succes
Reputatie 7
Badge +20
Hi

Bedankt voor de terugkoppeling! Ik heb voor jullie beide een case aangemaakt en dit doorgezet naar onze technisch afdeling. Zij gaan dit verder onderzoeken en oplossen!
danku

Precies ditzelfde probleem heb ik ook en het is erg frustrerend dat dit nu niet meer werkt

Overigens kan dit niets met updates te maken hebben. MMI codes zijn een netwerkinstructie en hebben niets met het OS te maken. Het is gewoon een nummer dat gebeld wordt en het is vervelend als klantenservicemedewerkers dus onjuiste info verstrekken

 

Als ik geen smartphone heb kan ik dus niet zonder een internetverbinding doorschakelen uit of aan zetten. Als ik onderweg ben is dit onacceptabel, dit is echt voor mij een dealbreaker en reden om weg te gaan bij T-Mobile.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @marckus 

We hadden inderdaad een doorschakel issue, maar dat is inmiddels verholpen. Heb je geprobeerd om je in je toestel doorschakelen aan te zetten? Je kan doorschakelfunctie als volgt aanzetten; 

Toets een code in met het telefoonnummer waarnaar de gesprekken moeten worden doorgeschakeld, en daarna de 'bel'-toets. 
• Bij geen gehoor: **61*telefoonnummer# (uitzetten: ##61#)
• Bij geen bereik: **62*telefoonnummer# (uitzetten: ##62#)
• Bij in gesprek: **67*telefoonnummer# (uitzetten: ##67#)
• Altijd, bij elk inkomend gesprek: **21*telefoonnummer# (uitzetten: ##21#)

Voorbeeld: Als je alle inkomende gesprekken wilt doorschakelen naar telefoonnummer 06 1234 5678, toets je in: **21*0612345678# en dan de beltoets.

Zou je dit kunnen proberen en laten weten of het werkt?

Hoi Hajar,

 

Ik kan er kort over zijn: dit werkt allemaal nog steeds niet. De foutcode is dezelfde. Zowel het inschakelen als uitschakelen, en zowel met één * of # aan het begin als met twee, werkt het niet.

 

Sorry voor de late reactie maar ik krijg geen mails over nieuwe reacties. Ik zal vaker naar het forum komen om zelf te checken of je alweer hebt gereageerd.

 

Ik hoop dat dit vervelende probleem zsm wordt verholpen. Beetje het gevoel dat er niets aan gedaan wordt...

Reputatie 7
Badge +20

Hi @marckus 

Ik heb een wijziging doorgevoerd. Kun je je toestel opnieuw starten en controleren of het dan werkt? Mocht dit alsnog niet helpen dan maak ik een case voor je aan zodat onze technische specialisten dit verder kunnen onderzoeken. 

Hi @marckus 

Ik heb een wijziging doorgevoerd. Kun je je toestel opnieuw starten en controleren of het dan werkt? Mocht dit alsnog niet helpen dan maak ik een case voor je aan zodat onze technische specialisten dit verder kunnen onderzoeken. 

Beste Hajar,

Het werkt! Wauw! Wat goed. Hier ben ik echt blij mee. Heel erg bedankt!

 

Mark

Reputatie 7
Badge +20

Aah super! Graag gedaan, Mark. Ik wens je alvast fijne feestdagen!:blush:

Reageer