Beantwoord

verbindingsproblemen storing

• 1 oktober 2017
  • 2 reacties
  • 343 Bekeken

Beste T-Mobile,

Ik heb al vanaf zaterdag geen connectie meer kunnen maken met Wifi,maar heb wel verbinding met kabel.
Als ik mijn Wifi op wil zoeken dan vindt hij de naam niet in de lijst. Dus kan dus niet verbinden met wifi.

Ik verbruik dus nu onnodig MB's (Wie gaat dat voor mij betalen?)

Daarnaast heb ik vandaag (Zondag 01-10-17) 2 uur in de wachtrij gestaan op de telefoon om jullie te bereiken, maar helaas niemand aan de lijn gehad. Nou is het nummer wel gratis, maar tijd kost geld zeggen ze altijd.

Ik vindt het waardeloos dat iemand 2 uur in de wacht wordt gezet. Het had nog wel veel langer kunnen zijn als ik niet opgehangen had. Het kan nooit zo zijn dat er 2 uur lang niet iemand aanwezig is onmogelijk!

Wat ik ook vervelend vindt ik zit nu net een maandje bij jullie, en heb veel goeie dingen gehoord dus ben overgestapt naar T-mobile thuis. Maar ik twijfel en nu aan om weer weg te gaan, want dit kun je geen klantenservice noemen!

Mijn vraag is weten jullie wat we hier aan gaan doen. Ik moet morgen gewoon weer werken thuis en heb internet heel hard nodig nou heb ik wel MB's Maar Wifi moet het gewoon doen. (Daarbetaalikwelvoor)

Heb de Modem al meerdere keren gereset.

Met vriendelijke groet,
S. van Kerkhoff
icon

Beste antwoord door Brian 4 oktober 2017, 14:46

Hi Svenk, we hebben afgelopen weekend te maken gehad met een grote storing, ik vermoed dat dit de oorzaak is van je wifi problemen. Mocht je het wifi netwerk nog steeds niet kunnen vinden volg dan even de stappen in deze troubleshoot om in te loggen op je modem zodat je het wifi netwerk opnieuw in kan stellen. Ik hoor graag of het gelukt is!
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 7
Badge +8
Hi Svenk, we hebben afgelopen weekend te maken gehad met een grote storing, ik vermoed dat dit de oorzaak is van je wifi problemen. Mocht je het wifi netwerk nog steeds niet kunnen vinden volg dan even de stappen in deze troubleshoot om in te loggen op je modem zodat je het wifi netwerk opnieuw in kan stellen. Ik hoor graag of het gelukt is!
Hi T-mobile,
Storing in Hilversum sinds 4 dagen, geen glasvezel, geen internet, geen TV, geen klantenservice bereikbaar.
Wat moet ik doen, mijn MB zijn bijna op uit mijn tel abonnement ook bij jullie .... wat nu?!
Graag reactie,
Caroline