Beantwoord

Verkeerde buindel gefactureerd al 3 maanden op rij

  • 17 februari 2021
  • 1 reactie
  • 50 Bekeken

Buindel is bundel..

Beste,

Misschien is er hier iemand die mij kan helpen want de klantenservice geeft geen oplossing.
Ik krijg al 3 maanden op rij een unlimited bundel gefactureerd.

Met als gevolg 3 uur bellen om het te corrigeren en 200,- aan creditnota's.

Excuses voor de capitals maar:

#TECHNISCHE DIENST:
KAN IEMAND DIE ONTERECHTE UNLIMITED BUNDEL UIT MIJN ABONNEMENT HALEN!!!??

Want de klantenservice ziet een creditnota als de perfecte oplossing..

Bedankt alvast.




 

icon

Beste antwoord door Hajar 17 februari 2021, 15:51

Hi @Menno79 

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat je geen Unlimited bundel hebt. Er is onterecht een Unlimited bundel gefactureerd, maar die heeft mijn collega nu gecrediteerd dus qua kosten hoef je je daar geen zorgen over te maken. Ik heb ook een case aangemaakt voor onze technische specialisten zodat ze verder kunnen onderzoeken waarom er een Unlimited bundel is gefactureerd en dat ze ervoor zorgen dat het niet meer gebeurt. 

Je kan binnen 7 werkdagen een terugkoppeling verwachten van ze. Ik hoop dat ik je hiermee verder heb geholpen!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Menno79 

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat je geen Unlimited bundel hebt. Er is onterecht een Unlimited bundel gefactureerd, maar die heeft mijn collega nu gecrediteerd dus qua kosten hoef je je daar geen zorgen over te maken. Ik heb ook een case aangemaakt voor onze technische specialisten zodat ze verder kunnen onderzoeken waarom er een Unlimited bundel is gefactureerd en dat ze ervoor zorgen dat het niet meer gebeurt. 

Je kan binnen 7 werkdagen een terugkoppeling verwachten van ze. Ik hoop dat ik je hiermee verder heb geholpen!

Reageer