Beantwoord

Verlaagd mobiel internet desondanks MB-aanvuller.

• 28 augustus 2020
  • 1 reactie
  • 173 Bekeken

Hi,

Ik beschik over een GO-unlimited abbonement. Soms bekijk ik een stream en overschrijdt ik de 5GB die ik dagelijks tot mijn beschikking heb. Echter gebeurt het vaak dat mijn internet wordt verlaagd desondanks ik nog voor het opraken van de 5GB een MB-aanvuller heb geactiveerd. Op de My T mobile App krijg ik dan 1000MB te zien als resterende data. De MB-aanvuller lijkt dus geactiveerd te zijn, maar toch kan ik hier geen gebruik van maken. Dit weet ik omdat mijn internet verlaagd blijft en mijn stream stopt. Ook omdat het resterende data na een poosje nog steeds op 1000MB staat. De MB-aanvuller gaat enkel in werking als ik mijn mobiel reboot. Dit is vervelend wanneer ik een stream aan het bekijken ben. Hoe komt het dat de MB-aanvuller soms niet in werking gaat als ik deze activeer, maar pas als ik mijn mobiel reboot?

Mvg, Mevluthan

icon

Beste antwoord door Waqqas 28 augustus 2020, 21:31

Hallo @swifttiger70 

Je hoeft geen herstart te doen normaal, als ik mijn 5GB opmaak aan speedtestjes en vervolgens een aanvuller activeer bij 80% dan blijft de snelheid gewoon hetzelfde wanneer ik in de 1GB van de aanvuller zit.

Wat gebeurt er als je even mobiele data aan en uit zet bij de overgang naar het tegoed van een aanvuller?

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @swifttiger70 

Je hoeft geen herstart te doen normaal, als ik mijn 5GB opmaak aan speedtestjes en vervolgens een aanvuller activeer bij 80% dan blijft de snelheid gewoon hetzelfde wanneer ik in de 1GB van de aanvuller zit.

Wat gebeurt er als je even mobiele data aan en uit zet bij de overgang naar het tegoed van een aanvuller?

Reageer