Vraag

verlengen

  • 13 augustus 2020
  • 1 reactie
  • 160 Bekeken

Ik heb via de t-mobile app mijn abonnement verlengt. Mijn abonnement verloopt op 14/09/20. Ik heb mijn abonnement verlengt op 11/08/20. Vlak daarna kreeg in via mijn mailbox een bevestigingsmail. Ik kon in de app niet direct zien welke datum mijn nieuwe abonnement inging. Nu zie ik opeens dat mijn nieuwe abonnement pas 09/12/20 ingaat. Dit is niet netjes want bij mijn verlengingen in het verleden ging mijn nieuwe abonnement direct in als mijn oude abonnement verliep. Ik wil dat dit probleem heel graag verholpen word want ik weet niet hoe ik dit kan oplossen. Ik zou graag willen dat mijn nieuwe abonnement ingaat als mijn oude verloopt.

 

Vriendelijke groet,

Mi


1 reactie

Reputatie 5
Badge +10

De datum zal bij aflevering van het toestel wijzigen.

Of heb je een met simonly besteld?

Dus met toestel is het in orde

Reageer