Beste antwoord door Jeffrey87
Als je 2 telefoons naast elkaar gebruikt is er altijd wel een hele minimale vertraging, maar met gewoon bellen zul je dit niet merken.
Beste antwoord door Jeffrey87
Ik heb het zelfde probleem, kan het bij mij ook worden opgelost met een nieuwe simkaart?
Hi
We denken graag met je mee over een oplossing. Hiervoor hebben we wel meer informatie nodig. Ervaar je dit op specifieke locaties of overal? Gebeurt het bij het bellen naar verschillende telefoonnummers, of komt het vooral voor bij het bellen naar één of enkele telefoonnummers? Van welk toestel maak jij gebruik? Heb je de mogelijkheid om een ander simkaart in jouw toestel te testen en jouw simkaart in een ander toestel? Zo kunnen we controleren of het aan de simkaart of toestel ligt en zo weten we of we het kunnen oplossen met een nieuwe simkaart.
Ik hoor graag van je!
Het gebeurd met al mijn gesprekken als ik zelf bel of gebeld wordt. Locatie maakt niet uit
Grt michael
Hi Michael,
Heb je nog de mogelijkheid gehad om een ander simkaart in jouw toestel te testen en jouw simkaart in een ander toestel? Zo kunnen we controleren of het aan de simkaart of toestel ligt. Zodra we dat weten kan ik je een nieuwe simkaart opsturen, mocht dat nodig zijn. Ik hoor graag van je.
Dit is al gebeurd, mijn vrouw heeft ook een T-Mobile abonnement. Hier zijn de problemen niet aan de orde.
Grt Michael
Hi
Ik heb je een nieuwe simkaart opgestuurd. Deze ontvang je binnen 3 werkdagen thuis. Laat je even weten of het daarmee is opgelost?
Grt Michael
Ik heb het bovenstaande probleem ook, ook via pods/speaker/car kit en ook met nieuwe sim...what else..
Hi
Kun je me vertellen of je de vertraging ervaart op specifieke locaties of overal? Gebeurt het bij het bellen naar verschillende telefoonnummers, of komt het vooral voor bij het bellen naar één of enkele telefoonnummers? Ik hoor het graag van je!
Het is overal naar iedereen...
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.