Beantwoord

Vodafone - Kpn Inhaalslag

• 7 september 2019
  • 3 reacties
  • 559 Bekeken

Goedenmorgen, Ik keek zojuist op 4gmasten.nl en zie dat sinds de laatste maanden, tmobile erg stil blijft hangen. En dat Kpn -Vodafone een inhaalslag aan het maken zijn! Ik ben bang als het zo doorgaat dat kpn volgend jaar met de p3 winst ervandoorgaat. Vooral in landelijk gebied doet t-mobile het op dit moment een stuk minder ( oosten )

Of dit kan natuurlijk betekenen dat ze bezig zijn om 5g te plannen, Maar het is nogsteeds jammer dat het netwerk nu zo erg gaat achterlopen.
icon

Beste antwoord door Mitch 7 september 2019, 15:10

Hoi @Bon1232727,

Je loopt wel heel erg vooruit op de zaken! 😉 Geen zorgen; je kunt erop vertrouwen dat we er alles aan doen om ook volgend jaar, voor de vijf opeenvolgende keer, de winst bij P3 te pakken!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +4
Hoi @Bon1232727,

Je loopt wel heel erg vooruit op de zaken! 😉 Geen zorgen; je kunt erop vertrouwen dat we er alles aan doen om ook volgend jaar, voor de vijf opeenvolgende keer, de winst bij P3 te pakken!
Ik hoop het! Een fijn weekend gewenst
Reputatie 7
Badge +10
Ze zijn hard bezig om het Tele2 netwerk en ferquenties over te nemen wat dus resulteert in een betere dekking. De Tele2 ferquenties geven de dekking juist een boost zonder nieuwe masten te hoeven plaatsen.

Reageer