Gebruikt Tmobile Routed IPTV? Dit is voor mij een vereiste omdat ik maar 1 ethernetkabel naar boven heb liggen. Voor mij is het dus belangrijk dat Internet en TV data over een kabel gaan. Data over elektranet werk bij mij niet en wifi wil ik daarvoor ook niet gebruiken. Ik heb begrepen dat Tmobile sinds kort naar nieuwe modems is overgestapt?
Zijn opnames in de cloud of op hdd? Ik zoek een cloudopname (hangt waarschijnlijk automatisch verbonden aan mijn eerste vraag)
Heeft (of krijgt binnenkort) Tmobile een TV app waarbij ik direct Netflix kan kijken? Ik heb geen smart-tv en heb maar 1 HDMI op mijn TV's dus een chromecast gaat niet als ik de settopbox via HDMI wil aansluiten. Bij mijn huidge aanbieder heb ik dat wel en dat werkt erg fijn
Hoor het graag zodat ik mijn overstapkeuze kan gaan maken
Beste antwoord door Sander
Ik ben ervan overtuigd dat T-Mobile Thuis voor jou de beste optie is/wordt! Dikke kans dat je het Zyxel modem krijgt, maar het is 100% zeker dat je op jouw modem APAS hebt. Eén kabel is dus voldoende voor TV én internet.
Wat betreft die andere twee, dat gaat zeer waarschijnlijk wel komen. Op dit moment bieden we opname op een harde schijf en geen Netflix app. Wellicht kun je met een Apple TV de oplossing vinden. Dan heb je aan één HDMI genoeg. Hier zit Netflix en onze TV Anywhere app op. Dit is dan niet het totale TV aanbod, maar ongeveer de helft aan zenders. Als die zenders voldoende zijn, heb je het voor elkaar!