Beantwoord

Website storing, kan niet openen?

  • 7 juni 2017
  • 1 reactie
  • 248 Bekeken

waarom moet ik steeds dit lezen als ik mijn abonnement open op de website ?



Mijn abonnement

Er is een fout opgetreden bij het ophalen van de gegevens. Probeer het later opnieuw
icon

Beste antwoord door Muberra 8 juni 2017, 15:01

Hoi LGBarca,



Welkom op het forum! :)



Heb je geprobeerd om de pagina in een andere internetbrowser te openen? Soms komt het voor dat bijvoorbeeld in Google Chrome de pagina niet werkt, maar wel via Internet Explorer. Krijg je wel toegang tot jouw abonnement via de My T-Mobile App?



Ik hoor graag van je!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Hoi LGBarca,

Welkom op het forum! :)

Heb je geprobeerd om de pagina in een andere internetbrowser te openen? Soms komt het voor dat bijvoorbeeld in Google Chrome de pagina niet werkt, maar wel via Internet Explorer. Krijg je wel toegang tot jouw abonnement via de My T-Mobile App?

Ik hoor graag van je!

Reageer