Beantwoord

Wegvallen in gesprek iPhone X

• 22 januari 2018
  • 9 reacties
  • 477 Bekeken

Goedemorgen,
Sinds 3 dagen hoor ik dat ik regelmatig wegval tijdens een gesprek. Aanvullende info: ik heb sinds een paar maanden de iPhone X en WhatsApp-bellen geeft geen problemen. Ligt het aan het netwerk?
icon

Beste antwoord door cerberus 22 januari 2018, 14:28

Ik heb dit vandaag structureel, ieder gesprek dat ik voer valt weg. Soms al na 20 seconden, soms na 3-4 minuten.
Heb dit niet eerder gehad met mn iPhone X en T-Mobile
Bekijk origineel

9 reacties

goedemorgen,
ook ik val wel eens weg in een gesprek, al gebeurt dit maar zelden.
Meestal gebeurt het als ik al 2 uur in gesprek ben, of de batterij van de andere partij is leeg:8.
Wanneer gebeurt het bij jou precies?
Nee, bij mij is het structureel nu. Heel irritant.
Het zou handig zijn als je de reden van het wegvallen zelf kunt achterhalen.
dat kun je op 3 manieren doen.

1. ga met je toestel op een andere plaats waar het bereik goed is en test de diensten die niet goed werken een voor een uit. Doet ie het daar wel goed dan is de verbinding slecht.

2. probeer de simkaart in een ander toestel te doen en test de diensten die niet goed werken een voor een uit. Doet alles het naar behoren dan ligt het aan het toestel, of de instellingen.

3. probeer een andere simkaart in het toestel te doen en test de diensten die niet goed werken een voor een uit. Werkt alles naar behoren dan ligt het niet aan het toestel.

Als je er niet uit komt kun je ook naar de dichtstbijzijnde T-Mobile winkel gaan. Daar zitten meestal deskundige mensen die je kunnen helpen.
Ik heb dit vandaag structureel, ieder gesprek dat ik voer valt weg. Soms al na 20 seconden, soms na 3-4 minuten.
Heb dit niet eerder gehad met mn iPhone X en T-Mobile
Zie je, ik denk dus dat het inderdaad aan het netwerk ligt. Heb een gloednieuwe telefoon die het gewoon deed de afgelopen weken. Ik heb nog nooit problemen gehad met netwerk T-Mobile, maar hoop nu echt dat het daar aan ligt.
ik zit trouwens in amstelveen, misschien dat het aan het gebied ligt ?
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Anne Marie en Cerberus,

Ik ga meteen met jullie meedenken zodat we snel achter de oorzaak komen en een oplossing kunnen vinden! Het is natuurlijk wel de bedoeling dat jullie goed gebruik kunnen maken van het netwerk!

A3T noemde al een aantal heel goede stappen die je kunt doorlopen om te achterhalen waar het probleem zit. Wat komt er precies uit de kruistest? Dus als je een andere simkaart in het toestel stopt of de huidige simkaart in een ander toestel? Doen de problemen zich voor op meerdere locaties of op één locatie?

Ik hoor graag van jullie wat hieruit komt, zodat ik kan bepalen wat ik jullie kan adviseren. We gaan er sowieso voor zorgen dat het goedkomt!
Dit is een bekent probleem iphone x met tmobile sim. Ik ben al naar de apple store geweest en 3 x naar tmobile shop. Ook heb ik de klantenservice aan de lijn gehad. Heel triest dat ze niet exht verder willen helpen. Telefoon moet opgestuurd worden wordt er alleen verteld. En in de shop vertellen ze al dat dat niet helpt.

Je koopt een duur toestel en vervolgens ben je zoveel tijd kwijt en irritatIes omdat je niet een normaal gesprek kunt voeren.

Ik eis een nieuw werkend telefoon of ontbinding van mijn contract. Dit mogen ze uitvechten met mijn advocaat. Toestel heb ik sinds 3 januari
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Amietb.

Natuurlijk is het de bedoeling dat je optimaal kunt genieten van jouw toestel en abonnement! Op dit moment kun je het toestel inderdaad ter reparatie opsturen. Per case wordt door het reparatiecentrum bekeken welke oplossing we kunnen bieden. In veel gevallen is dat een nieuw toestel.

Ik raad je dus zeker aan het toestel op te sturen, zodat wij het toestel kunnen onderzoeken en een passende oplossing kunnen bieden. 🙂

Reageer