Beantwoord

Weinig tot geen bereik sinds een paar weken.

  • 24 mei 2017
  • 4 reacties
  • 158 Bekeken

Sinds een aantal weken merk ik dat mijn netwerkgebruik onder 1 stip dook en 'geen service' in beeld verschijnt. Af en toe schiet het terug naar 1 stip, maar over het algemeen is mijn bereik erg slecht. Ik krijg te horen van mensen dat ik moeilijk verstaanbaar ben of niet bereikbaar.

Hierover heb ik een klacht ingediend. Deze is telefonisch behandeld door ene Linda. Ik vermeld haar naam even omdat zij een verzoek bij het netwerkteam heeft neergelegd mij binnen drie werkdagen te bereiken. Dat is niet gebeurd. Net heb ik contact gehad via de chat en kon er geen verzoek bij het netwerkteam terug worden gevonden. Mogelijk heeft Linda dit niet juist afgehandeld of is er iets mis gegaan. Kan gebeuren. Maar ik zou wel graag willen dat het op wordt gelost. En ik ben best teleurgesteld dat er weer niks met mijn verzoek wordt gedaan, maar dat het in de chat steeds gaat over dat het verzoek niet terug kan worden gevonden in plaats van naar een oplossing te zoeken. Om toch te bewijzen dat er een verzoek is neergelegd laat ik in de bijlage schermafbeeldingen zien waaruit blijkt dat ik wel contact heb gehad met het helpdesk. Ik kreeg naderhand een enquete zoals u in de afbeeldingen kunt zien.

Ook laat ik een afbeelding zien van mijn bereik-status om aan te tonen dat ik dus echt niet of nauwelijks bereik heb en ik nu dus betaal voor een product wat aantoonbaar niet juist werkt. Op andere plekken heb ik wel goed bereik. Mogelijk val ik dus net buiten het gebied van een zendmast. Maar dat is iets wat het netwerkteam zou gaan controleren.

Net heb ik geprobeerd in de chat wat afbeeldingen toe te voegen omdat ik de indruk kreeg dat de persoon die me hielp niet overtuigd was van het feit dat er een klacht was ingediend. Hierdoor werd helaas de verbinding verbroken. Daarom nu het verzoek langs deze weg hier iets mee te doen.
icon

Beste antwoord door Muberra 26 mei 2017, 12:30

Hoi Thijs,



Goed dat je dit aankaart!



Het is heel jammer om te horen dat je niks meer hebt gehoord over jouw netwerkklacht. Ik heb meteen in het systeem gekeken en ik zie dat je telefonisch contact hebt gehad met mijn collega. Die gaf aan dat de melding niet goed is doorgezet en dat klopt, het verzoek is niet doorgekomen bij ons. Dus in elk geval mijn excuses dat je daar niks over hebt gehoord en dat je nu opnieuw contact met ons moet opnemen. Ik ga dit in elk geval doorzetten naar onze netwerkspecialisten. Wil je mij een privébericht sturen met de laatste paar keer dat je slecht bereik hebt gehad en de locatie waar je dit ervaart. Wat ik nodig heb is, locatie (postcode), datum en tijdstip. Als ik een paar voorbeelden van je kan krijgen, zet ik het met hoogste prioriteit door naar de netwerkspecialisten en zullen we zo snel mogelijk antwoord geven op jouw verzoek. Ik ga mijn best voor je doen dat beloof ik je. Je kunt mij een privébericht sturen door op mijn profielfoto te klikken.



In de tussentijd wil ik je wel vragen of je al een kruistest hebt geprobeerd? Dat is jouw simkaart in een ander toestel plaatsen om te kijken of je dan nog hetzelfde probleem ervaart op de desbetreffende locatie. Als je dan nog steeds slecht bereik hebt kan het ook aan jouw simkaart liggen of aan het netwerk natuurlijk. Heb je dan wel goed bereik is er een grote kans dat het aan jouw toestel ligt. Zo kunnen wij de oorzaak afbakenen.



Ik hoor graag van je! 🙂
Bekijk origineel

4 reacties

Ik zou hier toch echt heel graag een reactie op willen hebben aangezien ik momenteel mogelijk opdrachten misloop door mijn slechte bereikbaarheid. Ben erg teleurgesteld aangezien dit nu mijn vierde poging is hulp te krijgen en alle wegen tot nu toe niet hebben geleid tot resultaat.
Reputatie 4
Hoi Thijs,

Goed dat je dit aankaart!

Het is heel jammer om te horen dat je niks meer hebt gehoord over jouw netwerkklacht. Ik heb meteen in het systeem gekeken en ik zie dat je telefonisch contact hebt gehad met mijn collega. Die gaf aan dat de melding niet goed is doorgezet en dat klopt, het verzoek is niet doorgekomen bij ons. Dus in elk geval mijn excuses dat je daar niks over hebt gehoord en dat je nu opnieuw contact met ons moet opnemen. Ik ga dit in elk geval doorzetten naar onze netwerkspecialisten. Wil je mij een privébericht sturen met de laatste paar keer dat je slecht bereik hebt gehad en de locatie waar je dit ervaart. Wat ik nodig heb is, locatie (postcode), datum en tijdstip. Als ik een paar voorbeelden van je kan krijgen, zet ik het met hoogste prioriteit door naar de netwerkspecialisten en zullen we zo snel mogelijk antwoord geven op jouw verzoek. Ik ga mijn best voor je doen dat beloof ik je. Je kunt mij een privébericht sturen door op mijn profielfoto te klikken.

In de tussentijd wil ik je wel vragen of je al een kruistest hebt geprobeerd? Dat is jouw simkaart in een ander toestel plaatsen om te kijken of je dan nog hetzelfde probleem ervaart op de desbetreffende locatie. Als je dan nog steeds slecht bereik hebt kan het ook aan jouw simkaart liggen of aan het netwerk natuurlijk. Heb je dan wel goed bereik is er een grote kans dat het aan jouw toestel ligt. Zo kunnen wij de oorzaak afbakenen.

Ik hoor graag van je! 🙂
Ik heb nog altijd geen reactie ontvangen van het netwerkteam. Dit is sowieso mijn laatste jaar bij T-Mobile, maar ik wil het tot die tijd wel opgelost hebben. Inmiddels bijna een maand telefonisch niet of nauwelijks bereikbaar. Ik stuur zo wat afbeeldingen door in een privébericht van mijn bereik. Hieronder alvast een voorbeeld.
Ik zie geen mogelijkheid bij een privébericht afbeeldingen mee te sturen. Daarom hier verder. Dit zijn enkele voorbeelden. Het grootste gedeelte van de dag heb ik een 'geen service' melding in beeld.

Deze week had ik een afspraak in Nijverdal en in Hengelo. Daar prima bereik. Zo'n 3 tot 4 stipjes 4G.

Reageer