Beantwoord

Wel sms met voicemailmelding, maar geen gemiste oproep

• 10 januari 2017
  • 4 reacties
  • 405 Bekeken

Gisteren ontving ik een sms met voicemailmelding, maar had ik geen gemiste oproep. Vandaag ontving ik van hetzelfde nummer een sms met gemiste oproep, maar de oproep was wederom niet te zien in mijn gesprekkenlijst. Hoe kan dit? Is dit een netwerkprobleem of een instellingen probleem op de telefoon?
icon

Beste antwoord door David 13 januari 2017, 15:20

Hoi Loana,

De dekking in jouw omgeving heb ik even gecontroleerd, maar ook daar lijkt verder niets mee aan de hand te zijn. Het is echter wel opmerkelijk dat het tweemaal gebeurd is toen je thuis was. Zou je dit in het oog willen houden om te kijken of het misschien nog op andere locaties gebeurt?

Je kunt ook nog even jouw simkaart controleren of deze nog wel helemaal in goede conditie is. Dat probleem met de batterij, is dat één keer gebeurd? Over hoeveel batterijpercentage hebben we het dan?

Laat je weten of het nogmaals gebeurt en of je nog wat opgevallen is? Als we nog ergens bij kunnen helpen, laat het dan weten!

PS: Ik heb jouw adres verwijderd uit het bericht, omdat het niet is toegestaan om privégegevens te delen. Het is namelijk een openbaar forum, dus iedereen kan in principe mee lezen.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Loana,

Dat is wel opmerkelijk inderdaad! :S

Heb je dit probleem al eerder ervaren of echt specifiek nu en bij dit nummer? Heb je dit overigens op één locatie ervaren of maakt dat ook niet uit? In jouw omgeving zie ik namelijk op onze dekkingskaart geen bijzonderheden die dit kunnen veroorzaken.

Dit klinkt wellicht wat vergezocht, maar zou het kunnen dat de beller heel kort over laat gaan? Dan zou het kunnen dat het netwerk de oproep wel geregistreerd, maar het toestel nog niet. Zoals gezegd, het is een redelijk vergezochte gok! 😉

Ik ben benieuwd of je het probleem overal hebt of op één locatie, dat geeft ons in ieder geval meer informatie over de oorzaak!
Beste David,

Bedankt voor je reactie. Ik heb dit probleem nog nooit eerder ervaren. In beide gevallen was ik vanuit huis aan het werk. Het lijkt een probleem specifiek bij dit nummer te zijn. Al heb ik inmiddels ook normaal oproepen van en naar dit nummer gehad. Het enige wat veranderd is is mijn toestel (iPhone 7). Ik vermoed dat het toestel het euvel veroorzaakt. Laatst was de batterij ook ineens leeg? Maar het kan ook zijn dat ik gewoon nog moet wennen aan een iPhone.

hartelijke groet, Loana
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Loana,

De dekking in jouw omgeving heb ik even gecontroleerd, maar ook daar lijkt verder niets mee aan de hand te zijn. Het is echter wel opmerkelijk dat het tweemaal gebeurd is toen je thuis was. Zou je dit in het oog willen houden om te kijken of het misschien nog op andere locaties gebeurt?

Je kunt ook nog even jouw simkaart controleren of deze nog wel helemaal in goede conditie is. Dat probleem met de batterij, is dat één keer gebeurd? Over hoeveel batterijpercentage hebben we het dan?

Laat je weten of het nogmaals gebeurt en of je nog wat opgevallen is? Als we nog ergens bij kunnen helpen, laat het dan weten!

PS: Ik heb jouw adres verwijderd uit het bericht, omdat het niet is toegestaan om privégegevens te delen. Het is namelijk een openbaar forum, dus iedereen kan in principe mee lezen.
Hoi David,

Bedankt voor je reactie. Ik heb sinds mijn 1e bericht geen oproepen meer gemist. Wel loopt de accu van de iPhone ontzettend snel leeg. Zeker voor een nieuwe telefoon. Ik heb nu al 2x gehad dat de accu (percentage >75%) binnen een nacht leeg loopt waardoor de wekker niet af kan gaan. Niet handig. Is dit een bekend probleem bij iPhone7? Kan ik hier iets tegen doen?

Hartelijke groet, Loana