Beantwoord

Wel verbinding, maar geen internet

• 4 april 2017
  • 1 reactie
  • 84 Bekeken

hallo,

Ik heb vandaag een nieuw abonnement dat nu zou moeten werken,
nu staat er dat ik wel verbinding heb maar kan ik niet internetten, ik kan wel bellen en gebeld worden.

Zouden jullie dit spoedig kunnen oplossen, want dit is niet handig met mijn werk
icon

Beste antwoord door David 5 april 2017, 08:40

Hey Romy,

Welkom bij T-Mobile! 😃 Ik zie dat je gisteren ook contact hebt gehad met mijn collega Petra, via Facebook. Zij had je gister nog instructies gestuurd om de instellingen te controleren, was dit gisteravond nog gelukt en werkt het ondertussen al?

Ik heb ook even gekeken of er bijzonderheden zijn op jouw aansluiting, maar dit is niet het geval. Zou je anders ook eens de simkaart voor de zekerheid opnieuw willen plaatsen om te kijken of dit helpt? Hopelijk lukt het om het mobiele internet aan de praat te krijgen!

Houd ons op de hoogte en als we nog iets voor je kunnen doen, dan horen we het graag!

PS: Vergeet je niet aan te melden voor de extra voordelen van T-Mobile! 😉
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hey Romy,

Welkom bij T-Mobile! 😃 Ik zie dat je gisteren ook contact hebt gehad met mijn collega Petra, via Facebook. Zij had je gister nog instructies gestuurd om de instellingen te controleren, was dit gisteravond nog gelukt en werkt het ondertussen al?

Ik heb ook even gekeken of er bijzonderheden zijn op jouw aansluiting, maar dit is niet het geval. Zou je anders ook eens de simkaart voor de zekerheid opnieuw willen plaatsen om te kijken of dit helpt? Hopelijk lukt het om het mobiele internet aan de praat te krijgen!

Houd ons op de hoogte en als we nog iets voor je kunnen doen, dan horen we het graag!

PS: Vergeet je niet aan te melden voor de extra voordelen van T-Mobile! 😉

Reageer