Beantwoord

Wifi

• 1 juni 2020
  • 1 reactie
  • 103 Bekeken

• is een Master Poster
  • 16 reacties

Goemiddag

Heb de hele tijd slechte WiFi en geen internettoegang,?

Op de telefoons krijg ik 4g en pijltjes bij de WiFi en op de tablet ook wifi met pijltjes en soms ook een uitroepteken?

Wat is hier aan te doen het is al enige tijd

icon

Beste antwoord door Waqqas 1 juni 2020, 13:14

Hallo @Thorry 

Ik denk dat de wifi wordt verstoord, meeste telefoons schakelen natuurlijk automatisch naar 4G als de wifi niet stabiel is.

Gebruik je enkel het T-mobile modem of heb je nog ander apparatuur in je netwerk routers/switches/versterkers?

Indien je wifi van een eigen router of versterker gebruikt kan je proberen die los te koppelen en de wifi van de T-mobile modem gebruiken.

Als je enkel de T-mobile modem hebt helpt het dan om de netwerk te vergeten en opnieuw verbinden na een restart van de modem?

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Thorry 

Ik denk dat de wifi wordt verstoord, meeste telefoons schakelen natuurlijk automatisch naar 4G als de wifi niet stabiel is.

Gebruik je enkel het T-mobile modem of heb je nog ander apparatuur in je netwerk routers/switches/versterkers?

Indien je wifi van een eigen router of versterker gebruikt kan je proberen die los te koppelen en de wifi van de T-mobile modem gebruiken.

Als je enkel de T-mobile modem hebt helpt het dan om de netwerk te vergeten en opnieuw verbinden na een restart van de modem?

Reageer