Beantwoord

WiFi met uitroepteken Samsung Galaxy S8

• 26 oktober 2017
  • 1 reactie
  • 10195 Bekeken

Beste,
Ik heb een Samsung s8. Momenteel geeft mijn telefoon een uitroepteken aan in het WiFi signaal op Mn telefoon. Heb in mijn ogen alles geprobeerd op het te verhelpen. Software update, opnieuw instellen etc. Ik krijg het er maar niet vanaf. Mede door die uitroepteken in het WiFi icoon doet mijn mobiel internet het niet. Iemand een idee hoe ik dit kan herstellen? Groet
icon

Beste antwoord door Sam- 27 oktober 2017, 13:35

Beste Halleen,

Erg vreemd zeg. Begrijpelijk dat je dit opgelost wil hebben!

Begrijp ik goed dat je alleen problemen ervaart met het Wi-Fi netwerk? Kan je dus gewoon internetten via het mobiele data netwerk wanneer je Wi-Fi uitschakelt?

Welke melding krijg je te zien als je wilt browsen via het internet? Mocht je ook niet via het mobiele netwerk (zonder Wi-Fi) kunnen internetten dan wil ik je vragen om een kijkje te nemen in dit topic. Check daarnaast ook dit topic.

Als je wel kan internetten via ons netwerk, maar niet via het Wi-Fi netwerk. Dan wil ik je vragen om proberen verbinding te maken met een ander beschikbaar Wi-Fi netwerk om te controleren of het Wi-Fi netwerk thuis niet de oorzaak is.

Een hoop vragen, maar hopelijk komen we met behulp van je antwoorden snel tot een oplossing! Ik ben erg benieuwd naar je reactie. 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +17
Beste Halleen,

Erg vreemd zeg. Begrijpelijk dat je dit opgelost wil hebben!

Begrijp ik goed dat je alleen problemen ervaart met het Wi-Fi netwerk? Kan je dus gewoon internetten via het mobiele data netwerk wanneer je Wi-Fi uitschakelt?

Welke melding krijg je te zien als je wilt browsen via het internet? Mocht je ook niet via het mobiele netwerk (zonder Wi-Fi) kunnen internetten dan wil ik je vragen om een kijkje te nemen in dit topic. Check daarnaast ook dit topic.

Als je wel kan internetten via ons netwerk, maar niet via het Wi-Fi netwerk. Dan wil ik je vragen om proberen verbinding te maken met een ander beschikbaar Wi-Fi netwerk om te controleren of het Wi-Fi netwerk thuis niet de oorzaak is.

Een hoop vragen, maar hopelijk komen we met behulp van je antwoorden snel tot een oplossing! Ik ben erg benieuwd naar je reactie. 🙂

Reageer