wil per mei abonnement overzetten

• 19 april 2021
  • 11 reacties
  • 81 Bekeken

• is Prince of Content
  • 35 reacties

Hallo,

ik wil in mei mijn huidige abonnement overzetten naar tmobile maar kan ik sim kaart eerder krijgen omdat ik vanaf half mei op zakenreis ben.

11 reacties

Reputatie 6
Badge +12

Maak een afspraak in een t-mobile winkel. Dan weet je zeker dat dit goed gaat. Het is bij een nummer portering wek aanbevolen om in Nederland te zijn. Anders kun je b.v. geen voicemail instellen en een security code ervoor maken.

Ga ik doen dank je

Reputatie 7
Badge +19

Volgens mij krijg je bij online bestellen met nummerbehoud ook al eerder een simkaart met een tijdelijke nummer (niet geactiveerd).

Hallo

Helaas een probleem. In de winkel geweest en Tmobile kan mijn kpn abonnement niet omzetten per 1606. Ik ben op zakenreis half mei en in augustus terug.

Nu heb ik het volgende voorstel.  In het dossier kun je zien dat we jaren tmbole go hadden. Dat was perfect internet voor onderweg. Alleen 5 g en 1 G upgraden was een beperking. Mijn abonnement liep nog en tmobile heeft vorig jaar december dit abonnement contractbreuk gedaan en omdat we bij tmobile bleven vast internet gedaan. Maar nu hoor ik per toeval in de winkel dat het 8G en 2G is geworden.  We zijn ontevredener over internet thuis dan dat we hadden met onze router en tmobile go. Zouden jullie dit kunnen omzetten zodat ik onderweg vanaf half mei internet heb. Dus mijn vaste internet omzetten naar tmobile go? Als ik dan in augstus terig ben kan ik mijn mobiel omzetten van kon naar tmobile?

Hallo

Zouden jullie internet basis weer om kunnen zetten in internet Go voor in mijn router? 

Het is nu naar 8G en 2Gb. Aangezien ik mobiel kon niet kan omzetten.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Grr45,

Het klopt inderdaad dat de dagbundel en aanvuller zijn opgeschroefd naar 8 en 2 GB. Ik heb gelijk even jouw abonnement erbij gepakt, maar het is niet mogelijk om dit abonnement voor T-Mobile Thuis om te zetten naar een mobiel abonnement. Je zult dan echt een nieuw abonnement af moeten sluiten om gebruik te kunnen maken van GO Unlimited.

Je kunt het abonnement van T-Mobile Thuis dan natuurlijk wel koppelen aan het mobiele abonnement om gebruik te kunnen maken van T-Mobile Klantvoordeel.

Mocht je nog aanvullende vragen hebben dan horen we het graag van je!

Nou het zou weer coulant zijn als vorige keer toen liep ons go abonnement nog een half jaar en omdat het problemen gaf met 1 G is ons abonnement omgezet naar internet basic maar dat internet hebben we veel meer storing. We hebben go sim only meer dan een jaar gehad.

Internet basi loopt to december waarom nu niet cpulant om het terug te zetten. Tenslotte kan ik mobiel ook niet omzetten van KPN naar tmobile.  Kijk even terug David want dit heb ik ook bij jou gemeld. En via facebook heeft men coulance aangeboden toen.

En in de winkel kunnen ze mij niet helpen om mijn kpn abonnement naar tmobile om te zetten omdat ik in mei voor werk naar buitenland moet.

Enige manier dat ik internet heb dan is via mijn router.

Zou fijn zijn als internet basic terug gezet wordt naar go abonnement. Internet is super slecht thuis. Go abonnement internet veel beter. En nu moet ik via d ewinkel horen dat er 8Gb is per dag.

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Grr45,

De eerste keer was al een enorme uitzondering, dat kunnen we niet nogmaals voor je regelen.

Ik ben wel benieuwd waarom het abonnement niet omgezet kan worden volgens de winkelmedewerkers? We adviseren altijd om in Nederland te zijn tijdens het nummerbehoudproces, mocht er onverhoopt iets misgaan kunnen we dan namelijk helpen met het probleem. In het buitenland is dit vaak een stukje lastiger, maar het is zeker niet onmogelijk.

Daarnaast ben ik ook nieuwsgierig naar de problemen die je met het vaste internet hebt? Gaat het dan om het bereik of juist om de internetsnelheid op zich? Als we daar wat meer info over hebben kunnen we daar hopelijk een verbetering in vinden.

We zien jouw reactie graag tegemoet!

Jammer dan weet ik ook hoeveel moeite jullie doen om de klant te behouden.
En waarom de winkel geen moeite doet?

Geen idee. Ik vraag het wel aan KPN of zij willen meedenken.

De problemen met internet basic heb ik al lang geleden aangegeven en niet nu op facebook messenger.

Maar ook daar heeft Tmobile geen zin meer om te reageren. Zoals ik zei sim only go met mijn router met tmbile go was perfect behalve 5G en 1G aanvullen. Maar toe ik opzegde in december nam niemand de moeite van Tmobile om te zeggen wat nog even want het gaat veranderen.

Alle moeite voor niets geweest. Nu heb ik slecht internet thuis, geen internet onderweg behalve dat ik KPN heb. En tmobile wil niet omzetten. Gemiste kans zou ik zeggen. Laat ik duidelijk zijn december zeg ik Tmbole vast internet thuis op. Bij deze.

Reputatie 6
Badge +12

De problemen met internet basic heb ik al lang geleden aangegeven en niet nu op facebook messenger.

Dit is een klantenforum waar wij als medeklanten kunnen meedenken met je. Op Facebook praat je via korte berichten alleen met de klantenservice. Als het met deze tips en truuks niet opgelost kan worden is een lijnmeting en eventueel een bezoek van een monteur ook mogelijk.  

Maar ook daar heeft Tmobile geen zin meer om te reageren. Zoals ik zei sim only go met mijn router met tmbile go was perfect behalve 5G en 1G aanvullen. Maar toe ik opzegde in december nam niemand de moeite van Tmobile om te zeggen wat nog even want het gaat veranderen.

Zo'n product aanpassing wordt echt niet maanden van tevoren in een bedrijf aangekondigd. Dit is concurrentie gevoelige informatie. KPN en Voda hebben tot nu toe alles gekopieerd wat T-Mobile als eerste in de markt zette, inclusief het unlimited product, maar hoe later zij dit weten hoe langer T-Mobile hun voorsprong weer even kan behouden. Dit kun je dus de winkelmedewerkers niet kwalijk nemen.

Alle moeite voor niets geweest. Nu heb ik slecht internet thuis, geen internet onderweg behalve dat ik KPN heb. En tmobile wil niet omzetten. Gemiste kans zou ik zeggen. Laat ik duidelijk zijn december zeg ik Tmbole vast internet thuis op. Bij deze.

T-Mobile wil en kan dit wel omzetten, maar vraag dan nummerbehoud aan voor het moment dat je van de trip terugbent in Nederland. Als een jaarcontract eindigt in mei wordt het abonnement maandelijks opzegbaar, dus in Juni kun je dit ook laten plaatsvinden. 

Voor een vaste internetlijn worden initieel behoorlijke kosten gemaakt, denk aan het verzorgen van de sale afhandeling, de hardware , de installatie en een KPN koperlijn huren voor minimaal 12 maanden. 

Al die kosten worden verrekend in een maandbedrag, als ze dit na 5 maanden al weer afbreken is da puur verlies. Het goed werkend maken is natuurlijk wat je kan verwachten. Om te beginnen moeten we dan eerst weten wat er aan de hand is.

Reageer