Hey!
ik heb onlangs een Chromebook aangeschaft speciaal om via de hotspot van mijn Iphone youtube video’s te downloaden om later offline te kunnen bekijken. Nu kan ik via de hotspot werkelijk alles doen, maar zodra ik in de youtube app wil gaan downloaden geeft hij aan: “geen wifi, download onderbroken”. Dit terwijl ik wel degelijk verbinding heb, want de video’s streamen is geen enkel probleem. Ook op de iphone zelf lan ik de video’s gewoon downloaden.
als internationaal chauffeur wil ik graag binnen nederland de video’s downloaden om later in het buitenland te kunnen bekijken, zodat mijn buitenlandbundel niet zo snel op is. Iemand enig idee? Ik heb de APN van smartsites.t-mobile al veranderd naar Internet maar dat heeft geen zin. Het lijkt wel alsof de chromebook “ziet” met mobiel internet te maken te hebben en dus het downloaden blokkeerd om die rede. Waneer ik met een “echt” wifi netwerk verbonden ben wilt hij wel downloaden.
Beste antwoord door yalerta
Slotconclusie.
Google heeft je met zijn chromebook in de tang en beperkt jouw gebruik van dat apparaat met een functie die Google Niet wenselijk vind. Downloaden en dan afspelen op een groter scherm.