Beantwoord

Zéér slecht bereik

• 4 februari 2017
  • 1 reactie
  • 284 Bekeken

Reputatie 2
  • Doet lekker mee
  • 1 reactie
Hallo,

Voor mijn werk reis ik dagelijks van Sittard naar Veghel. De verbinding onderweg is zo slecht dat ik meestal 3-4 keer moet terugbellen. Best irritant en het komt bij opdrachtgevers onprofessioneel over. Zakelijk heb ik ook een toestel van KPN. De verbinding van dit toestel is overduidelijk beter. Beide toestellen gebruik ik in combinatie met een iPhone 7. Het is zelfs zo erg dat ik tegenwoordig onderweg steeds vaker bel met mijn anders toestel. Deze is echter van de opdrachtgever en zodoende niet de bedeling om deze random in te zetten. Ik ben benieuwd naar wat hier aan kan worden gedaan. Zo links en rechts verneem ik dat veel T-Mobile gebruikers hier last van hebben. Gezien ik toch wil bellen onderweg en een goede verbinding daarvoor nodig heb zou ik het liefst mijn abonnement vroegtijdig willen beëindigen omdat T-Mobile niet nakomt wat het beloofd en hierdoor telefoongesprekken niet (goed) mogelijk zijn. Ik ben benieuwd of dit mogelijk is in het verlengde van het bovenstaande.
icon

Beste antwoord door Anonymous 4 februari 2017, 18:24

Hoi,

Heb je al eens op de dekkingskaart gekeken en een melding geplaatst dat je slecht bereik hebt? Pas als je dit hebt gedaan kan T-Mobile hier iets mee doen en je helpen met je slechte bereik.

Ga naar: https://www.t-mobile.nl/dekking

Onder het invullen van je postcode kan je een melding plaatsten.

Zodra je dit hebt gedaan gaat T-Mobile er mee aan de slag.

Groet,

Serviceweb
Bekijk origineel

Heb je moreel recht op vroegtijdige beëindiging bij onvoldoende bereik?

1 reactie

Hoi,

Heb je al eens op de dekkingskaart gekeken en een melding geplaatst dat je slecht bereik hebt? Pas als je dit hebt gedaan kan T-Mobile hier iets mee doen en je helpen met je slechte bereik.

Ga naar: https://www.t-mobile.nl/dekking
Onder het invullen van je postcode kan je een melding plaatsten.
Zodra je dit hebt gedaan gaat T-Mobile er mee aan de slag.

Groet,
Serviceweb

Reageer