Beantwoord

Zeer slecht bereik

• 21 december 2017
  • 2 reacties
  • 104 Bekeken

Ik ben vandaag overgegaan van Vodafone naar t-mobile echter geeft mijn telefoon nu aan dat ik geen bereik heb, heel af en toe heb ik 1 streepje. Kan niet bellen en internetten want 3G is heel langzaam en 4g werkt geen eens.
Heb een iPhone 7 met de laatste update en heb instellingen al gereset.
Iemand enig idee
icon

Beste antwoord door Jaimy 22 december 2017, 12:14

Hoi Dennisgo,

Wat balen dat je weinig bereik hebt! Ik wil natuurlijk wel dat je meteen helemaal fan bent van T-Mobile, dus ik heb direct gekeken wat er aan de hand is. Als ik jouw adres intyp in de dekkingskaart, dan zie ik dat de problemen met het netwerk bij ons bekend zijn en dat we druk bezig zijn deze op te lossen. Daarnaast staan er ook nog werkzaamheden gepland in deze omgeving!

Check vooral ook even zelf de dekkingskaart voor meer details. 😃 Dit is dus meteen al een geruststelling, want dat betekent dat we er mee aan de slag gaan om het netwerk ook voor jou helemaal optimaal te maken.

Ik weet zeker dat het dan helemaal goedkomt!

Heb je meer vragen, dan hoor ik het graag van je. Voor nu wens ik je alvast hele fijne feestdagen. :8
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +14
als je overal slechte verbinding hebt ? dan kan het aan de simkaart of telefoon liggen .
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Dennisgo,

Wat balen dat je weinig bereik hebt! Ik wil natuurlijk wel dat je meteen helemaal fan bent van T-Mobile, dus ik heb direct gekeken wat er aan de hand is. Als ik jouw adres intyp in de dekkingskaart, dan zie ik dat de problemen met het netwerk bij ons bekend zijn en dat we druk bezig zijn deze op te lossen. Daarnaast staan er ook nog werkzaamheden gepland in deze omgeving!

Check vooral ook even zelf de dekkingskaart voor meer details. 😃 Dit is dus meteen al een geruststelling, want dat betekent dat we er mee aan de slag gaan om het netwerk ook voor jou helemaal optimaal te maken.

Ik weet zeker dat het dan helemaal goedkomt!

Heb je meer vragen, dan hoor ik het graag van je. Voor nu wens ik je alvast hele fijne feestdagen. :8

Reageer