Beantwoord

Zijn er soms werkzaamheden op postcode 3043?

• 22 juni 2017
  • 4 reacties
  • 133 Bekeken

Zijn er soms werkzaamheden op postcode 3043? Want het internet is zo stoperig en mijn datateller blijft op 5000 staan? Ik zit daar op een tuinhuiscomplex.
Ik haal normaal trouwens ook maar snelheden van maar 30-40mbps terwijl de tmobilemasten vlakbij zijn. Ik zie er 1 vanuit het raam. Zijn die 4g zenders richting snelweg gericht?
Misschien een idee om de 4g masten uit te breiden. Er zitten daar 1000 tuinhuisjes in de omgeving en er is inmiddels beneden de dijk een nieuwe woonwijk uit de grond gestampt.
icon

Beste antwoord door tribaltim 22 juni 2017, 17:16

goedemiddag Hakuin,

Wat leuk dat je je vraag stelt op het forum!

Ik heb even snel gekeken via https://www.t-mobile.nl/dekking. Ik zie dat er geen storingen of iets dergelijks actief zijn op je postcode.

Heb je wel problemen met je dekking probeer dan eerst eens je telefoon even opnieuw op te starten om te kijken of dat helpt.

Mocht dat niet helpen en hebben er meer mensen last van in je omgeving kan je altijd een dekkingsklacht indienen. Dan kunnen ze de aangegeven punten onderzoeken en bekijken wat er eventueel voor problemen zijn!

Met vriendelijke groet,

Tribaltim
Bekijk origineel

4 reacties

goedemiddag Hakuin,

Wat leuk dat je je vraag stelt op het forum!

Ik heb even snel gekeken via https://www.t-mobile.nl/dekking. Ik zie dat er geen storingen of iets dergelijks actief zijn op je postcode.

Heb je wel problemen met je dekking probeer dan eerst eens je telefoon even opnieuw op te starten om te kijken of dat helpt.
Mocht dat niet helpen en hebben er meer mensen last van in je omgeving kan je altijd een dekkingsklacht indienen. Dan kunnen ze de aangegeven punten onderzoeken en bekijken wat er eventueel voor problemen zijn!

Met vriendelijke groet,
Tribaltim
Dank je wel voor je antwoord! Het is alleen vandaag, andere dagen had ik geen last. We wachten maar af of het beter wordt.
De speedtests zijn redelijk normaal, alleen het laden van de pagina's gaat soms moeizaam.
Vreemd nu werkt het weer goed en gaan er wel mb van mijn 5gb bundel van de dag af en eerst niet. Er was dus wel iets aan de hand.
Hoi Hakuin,

Misschien liep de app iets achter of zat er even een tijdelijke bug in.
Dat kan altijd even gebeuren.

Vaak werkt opnieuw opstarten dan wel!
Gelukkig is het voor nu in ieder geval weer opgelost!

Fijne avond nog!
Groetjes Tribaltim

Reageer