Beantwoord

geen netwerkverbinding mobiel

  • 18 June 2021
  • 9 reacties
  • 126 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

Ik heb al een aantal dagen geen af nauwelijks netwerkverbinding… volgens de storingskaart zijn er geen bekende storingen…

icon

Beste antwoord door Waqqas 18 June 2021, 11:48

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @DimDim 

Is het bereik beter bijvoorbeeld buiten op of andere locaties? Eventueel zou je ook je simkaart in een andere toestel kunnen testen.

En heb je al op de dekkingskaart van T-Mobile gekeken?

Buiten is het wel iets beter.. maar ook minimaal… dekkingskaart gaf geen bijzonderheden aan… simkaart in andere telefoon is lastig aangezien ik geen andere telefoon voorhanden heb… 

Reputatie 7
Badge +15

@DimDim 

Bekijk het eens op een andere locatie om een probleem met een mast uit te sluiten en als dat wel zo is dan kan je daar een melding van maken op de dekkingskaart.

Melding maken lukt blijkbaar ook niet.. krijg een foutmelding als ik de melding wil versturen.. maar zal sowieso even kijken of er ergens in de buurt een storing is 

Reputatie 7
Badge +15

Gaat het dan om een prepaid of zakelijke abonnement bijvoorbeeld?

Reputatie 7
Badge +14

@DimDim Welkom. GSM helemaal uit en opnieuw opstarten wil soms helpen.

en of je netwerkverbinding opnieuw instellen.

 

Zakelijk abonnement.. in en uitschakelen heeft ook geen effect..

Reputatie 7
Badge +15

Met een zakelijke abonnement kan je volgens mij geen melding doen als je die rechten niet hebt.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @DimDim 

Heb je de dekking in je regio al gecontroleerd op onze dekkingskaart? Ik wil ook graag met je meekijken kun je aangeven om welke regio het gaat? Ervaar je dit alleen op een specifieke locatie of overal? Welke foutmelding krijg je als je een melding probeert te maken?

Reageer