Vraag

Servicenummer bellen werkt niet

• 21 juli 2021
  • 2 reacties
  • 34 Bekeken

• is een nieuwe Poster
  • 7 reacties

Hoi ik probeer een servicenummer te bellen om een online betaling te doen, maar als ik dan bel krijg ik dit te horen: "dat deze oproep niet is toegestaan, bel voor meer informatie met de klantenservice".  En ja ik heb bij alle blokkades toegestaan. Dus wat is het probleem?

2 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @joedoe 

Heb je toevallig een betalingsregeling lopen? Tijdens een betalingsregeling krijg je een blokkade voor oa het bellen naar servicenummers.

Indien je een nieuwe abonnement hebt dan krijg je ook oa een blokkade op het bellen naar servicenummers gedurende 2 maanden.

Als je wel naar andere servicenummers kunt bellen dan kan het zo zijn dat T-Mobile dat servicenummer heeft geblokkeerd voor de consument.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @joedoe 

Goed dat je dit aangeeft.Wat @Waqqas zegt klopt inderdaad. Ik wil graag voor je uitzoeken waarom het niet lukt en ik hoor ook graag of het om alle service nummers gaat ofe en specifiek nummer. Als je mij een privebericht stuurt met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN dan kan ik dat voor je uitzoeken. 

Reageer