Beantwoord

2 accounts samenvoegen My T-Mobile

  • 24 February 2023
  • 4 reacties
  • 293 Bekeken

Goeiemiddag,

Ik heb het volgende probleem.
Ik heb 2 accounts...
De 1e met 2 GSM abonnementen (06*****646 en 06*****774) en de 2e met mijn T-Mobile Thuis abbonement.
MAAR...
Ze hebben beide een ander (t-mobilethuis) email adres.
De rest (naw gegevens maar ook rekeningnummer (******) zijn identiek. Wanneer ik bij 1 het emailadres van de andere wil wijzigen kan dit niet (emailadres is gekoppeld aan een ander account...)
Vreselijk irritant... Kan iemand mij helpen om beide accounts samen te voegen?

 


Alvast bedankt

Peter

 

Moderator edit - IBAN en 06 weggehaald: geen persoonsgegevens in een openbaar bericht delen.

icon

Beste antwoord door HeLaPiDaKa 27 February 2023, 10:42

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Badge +3

Hoi Peter, welkom op de Community! 🙋‍♂️

Als je inlogt op het account met het juiste e-mailadres kun je het andere abonnement eraan koppelen. Stel dat dit op je account van je mobiel abonnement is, volg je deze stappen: 

  1. Je kiest via je account van Mobiel voor 'Ik heb nog een abonnement - Voeg een actief abonnement/prepaid toe'.
  2. Vervolgens kan je kiezen voor 'Thuis' en dan voltooi je de stappen die volgen.

Let op! Het is wel belangrijk dat je het abonnement eerst ontkoppelt in het account met het verkeerde e-mailadres. Dit doe je door in te loggen op het account en dan bij 'Mijn abonnementen’ kiezen voor ‘Opties’. Ten slotte kies je voor ‘Abonnement ontkoppelen’. Hiermee moet het goedkomen! Mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust. Ik zit altijd voor je klaar!

Groetjes, Ishana

Hoi Peter, welkom op de Community! 🙋‍♂️

Als je inlogt op het account met het juiste e-mailadres kun je het andere abonnement eraan koppelen. Stel dat dit op je account van je mobiel abonnement is, volg je deze stappen: 

  1. Je kiest via je account van Mobiel voor 'Ik heb nog een abonnement - Voeg een actief abonnement/prepaid toe'.
  2. Vervolgens kan je kiezen voor 'Thuis' en dan voltooi je de stappen die volgen.

Let op! Het is wel belangrijk dat je het abonnement eerst ontkoppelt in het account met het verkeerde e-mailadres. Dit doe je door in te loggen op het account en dan bij 'Mijn abonnementen’ kiezen voor ‘Opties’. Ten slotte kies je voor ‘Abonnement ontkoppelen’. Hiermee moet het goedkomen! Mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust. Ik zit altijd voor je klaar!

Groetjes, Ishana

 

GELUKT!!!

 

DankJeWel!!!

Kan iemand mij opnieuw helpen?

Ik kan wel inloggen maar heb geen enkel gekoppeld abbonement???

Wanneer ik alle stappen doorloop om een nieuw abbo (2x mobiel + 1x Thuis) krijg ik de melding dat het 06 nummer ( waar ik de code op ontvang) aan een ander account? is gekoppeld.

Ik kan dus op geen enkele wijze inloggen om bijv een account te ontkoppelen. Het liefst wil ik alle accounts gewist hebben en compleet opnieuw alles instellen. Wie oh wie kan dit ff voor mij doen zonder uiteindelijk eindeloze reacties te moeten beantwoorden want eerlijk gezegd gaat daar wel veel tijd en zitten.

Groet

 

Peter

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @HeLaPiDaKa 

Ik kijk graag wat ik voor je kan betekenen. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan help ik je graag verder! Als je op miijn naam klikt dan zie je de optie om mij een bericht te sturen. 

Reageer