Beantwoord

2 T-Mobile accounts samenvoegen of 1 verwijderen ?

  • 4 October 2022
  • 7 reacties
  • 212 Bekeken

Reputatie 1

Ik heb momenteel 2 T-Mobile accounts. 1x voor een Prepaid nummer en 1x voor Mijn glasvezel.

Nu wil ik deze samenvoegen. Ik krijg het Prepaidnummer toegevoegd aan andere account door te ontkoppelen . Maar het lege account krijg ik niet gedelete.

Iemand een suggestie, 2 account met verschillende emailadressen (waarvan 1 een t-mobilethuis adres waarvan ik het bestaan niet eens afwist :-) is een beetje onzin.

 

icon

Beste antwoord door Johrick van Odido 5 October 2022, 09:46

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Roelof68 

Een lege account kan een moderator voor je verwijderen, ik zie in mijn T-Mobile thuis account overigens geen optie om een mobiele aansluiting toe te voegen. T-Mobile werkt hier wel aan om alles in 1 omgeving te beheren en waarschijnlijk is het al geïmplementeerd voor een groep klanten.

Reputatie 1
Hier kon ik op klikken. Ik heb net 2FA aangezet

 

Reputatie 6
Badge +3

Hi @Roelof68

Wat fijn om te lezen dat je nu zowel je T-Mobile voor Thuis abonnement als je PrePaid gegevens in 1 app hebt, dat is super handig! Ik snap dat het wat onhandig is als je twee accounts hebt, waarvan er 1 leeg is. Wil je mij een DM sturen met de gebruikersnaam van het account dat je verwijdert wilt hebben? Dan ga ik die meteen voor je verwijderen. Mocht er in de toekomst nog iets zijn, dan hoor ik het natuurlijk graag. Voor nu wens ik je nog een hele fijne week toe! 

Reputatie 1

Gedaan, beda nkt voor snelle reactie.

Reputatie 1

Ook nu na paar dagen is account nog steeds actief. Helaas niet gelukt dus.

Reputatie 6
Badge +6

Hoi @Roelof68, mijn collega heeft het account verwijderd, maar wat gek dat deze er nog instaat. Had je al geprobeerd om opnieuw in te loggen? Kun je mij een privébericht sturen met je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende IBAN rekeningnummer ter verificatie? Dan kijk ik gelijk met je mee in je account! 

 

Groetjes, 

Pharwin 

Reputatie 1

Na 10 dagen en vele omwegen is het eindelijk gelukt.

Voor diegene die tegen zelfde probleem aanlopen:

  1. Let op wie je helpt is het iemand van Mobiel of Tmobile-Thuis. Want afhankelijk waar hij/zij van is kan hij/zij 1 account wissen.
  2. Om een account te wissen moet er een product aan gekoppeld zijn anders niet te vinden

Reageer