Beantwoord

aanpassing / koppeling gegevens abonnement

  • 4 May 2021
  • 4 reacties
  • 508 Bekeken

  • is net lid geworden
  • 0 reacties

Net mijn gebruikersnaam aangepast met mijn emailadres, daarna wordt gevraagd mijn abonnement te koppelen. Na 5 pogingen met het invoeren van 5 verschillende cijfercodes die naar mijn mobiel waren verstuurd is dat niet gelukt. Kreeg steeds de melding "er is een fout opgetreden, probeer het later opnieuw". Via de chatfunctie een onbegrijpelijk antwoord. Wie kan mij helpen?? Kan inmiddels niet meer bij mijn gegevens! 

icon

Beste antwoord door Hajar van Odido 11 May 2021, 10:40

Bekijk origineel

4 reacties

Hier hetzelfde probleem. Ik krijg in de app melding abonnement niet mogelijk te koppelen.

Reputatie 7
Badge +9

Hi,

Is het inmiddels gelukt om je abonnement te koppelen aan je My T-Mobile account? Zo niet, zouden jullie dan in een privébericht het e-mailadres kunnen sturen waar het om gaat?

Ik heb hetzelfde probleem ik blijf de foutmelding krijgen dat abonnement niet gekoppeld kan worden

Reputatie 7

Hoi @Shari88,

Goed dat je het hier even laat weten! Ervaar je dit probleem op dit moment nog steeds?

Zo ja, zou je mij dan een privébericht kunnen sturen met jouw 06-nummer en e-mailadres, plus ter controle jouw volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN? Dan kan ik kijken of alles aan onze kant in orde is!

Reageer