Aanvragen online nieuwe simkaart werkt niet

  • 31 October 2022
  • 5 reacties
  • 114 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

Je maakt wat mee met een nieuw abonnement wat een drama, ben er eigenlijk klaar mee.

online aanvragen nieuwe simkaart was in het weekend en vandaag niet mogelijk.

Was de sim thuis kwijt geraakt gebruikte het kaartje niet belde nog met mijn KPN simkaart.

Moest dus via klantenservice bestellen en kost 10 euro in plaats van  €5.09

Ik had ook dubbele kosten van een mobiel abonnement.

En het was misgegaan met nummerbehoud.

De T-Mobile website werkt maar gedeeltelijk en is verwarrend.

De klantvoordeel is een lachertje, ben er in getrapt.

Geen voordeel.

 

 

 

 


5 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Goedemorgen @carpin Welkom in de Community.

Welke foutmelding kreeg je? En wat is er mis met het klantvoordeel?

Kan je even naar de winkel gaan, heel vaak als je vriendelijk bent krijg je misschien een nieuwe Sim en kan je hem gelijk activeren want dat moet in de winkel.

 

UITLEG!

  1. We hebben onze protocollen en processen nog verder aangescherpt. Klanten die hun simkaart kwijt zijn of een kapotte simkaart hebben, kunnen alleen nog in de T-Mobile winkel hun nieuwe simkaart activeren. Klanten die echt niet in de gelegenheid zijn om naar de winkel te komen, worden doorgeschakeld naar een speciaal team dat met extra controle stappen alsnog in uitzonderlijke gevallen de nieuwe simkaart kan activeren.   
  2. Als we zien dat er een poging is gedaan om te simswappen, nemen we contact op met de klant om hierop te wijzen. Daarbij adviseren we extra waakzaam te zijn op verdachte zaken.   
  3. Via al onze kanalen brengen we het gevaar van simswapping bij klanten, dealers en medewerkers op regelmatige basis onder de aandacht.  SimSwap uitleg

 

Als ik ingelogd ben staat het vol met deze meldingen.

Simkaart is onderweg maar ik moet 10 euro betalen.

Zal ook wel langer duren.

Er is niet altijd klantvoordeel als je 2 abonnementen hebt.

T-Mobile is niet te vertrouwen, een Seats en Sofa bedrijf.

 

Reputatie 7
Badge +14

 

@carpin Er is altijd klantvoordeel als je 2 Abonnementen actief hebt op één adres.

Let op je moet in de TM-winkel je nieuwe Sim activeren.
Laat je dan gelijk even uitleggen of uitzoeken waarom je geen Klantvoordeel ontvangt.  Heb je het klantvoordeel wel geactiveerd in je account?

 

Seats en Sofa ken ik niet maar zo te lezen mis ik ook niets.

Gelukkig zit TM wel goed in elkaar.

Groetjes

 

 

 

Jij mist ook nooit wat in je simpele leventje  :)

Intussen gaat het T-mobile drama gewoon verder.

Stappen doorlopen werkt de IDIN ook niet.

Gelukkig heb ik een nog een Lebara abonnement in geval van nood want ik ben een hartpatiënt

Ben alleen niet bereikbaar voor het ziekenhuis en de huisarts.

Nu moet ik een winkel opzoeken

Niets werkt Online, de frontend is waardeloos.

Dit is niet te geloven, Ik heb veel meegemaakt maar dit slaat alles,

Ik denk dat ik mijn oude Ben nummer uit 2000 naar Lebara verhuis. ik ga overleggen wat te doen,  12 x 15 euro betalen en toedeloe met het beste netwerk van de wereld en de slechtste organisatie.

Of?

 

 

Reageer