Beantwoord

Abonnement koppelen lukt niet mobiel

  • 5 January 2023
  • 4 reacties
  • 286 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Ik ben sinds 1 januari een nieuwe klant bij T-Mobile mobiel. Sindsdien lukt het mij niet om mijn abonnement te koppelen aan de TMobile app. Er komt een foutmelding met dat het niet mogelijk is om dit nummer te koppelen aan een abonnement. Inmiddels verschijnt deze melding niet meer, maar nu laad het de hele tijd zonder enig resultaat. 
 

Ik heb 2x contact gehad via de chat en daar gaven de medewerkers aan dat er een storing is. Maar ik vind het persoonlijk flauw dat ik nergens hierover iets kan teruglezen op T-Mobile en volgens mij is het niet de bedoeling dat dit zolang duurt.

Ik ben overgestapt naar TMobile, dus ik baal van deze service. Als dit niet wordt opgelost, overweeg ik het over te stappen naar een andere provider.

 

Kan iemand mij hiermee helpen?

 

 

icon

Beste antwoord door Ms421 9 January 2023, 20:55

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Ms421 

Dit is een bekende storing en onze technische afdeling is druk bezig om het op te lossen. Ik wil voor jou ook je case doorzetten dat zal ze ook helpen bij het onderzoek. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens?

Graag je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cifjers van je IBAN ter controle en ook je type toestel, Android/ iOS versie en My T-Mobile app versie. Als je op mijn naam klikt dan kun je mij een bericht sturen. 

Ik zie je bericht graag tegemoet. 

Al 1,5 week wordt tegen mij gezegd dat het een storing is en dat er contact met mij wordt opgenomen. Erg bijzonder dat niemand dit probleem kan oplossen. De storing die T-Mobile klantenservice en de technische afdeling al 1,5 week niet opgelost hebben, is zojuist door mij binnen 5 seconden opgelost. 

Alhoewel het probleem is opgelost, ben ik niet tevreden over hoe dit proces verlopen is. Het is te gek voor woorden dat het zolang moet duren en ook makkelijk om het de naam “storing” te geven. 

Voor de mensen die hetzelfde probleem ervaren: haal je simkaart eruit en doe het opnieuw in je telefoon. Dit las ik zojuist bij een andere topic met hetzelfde probleem..


 

 

In de app werkt het voor mij na 5 maanden nog steeds niet.

De app blijft laden, hoe lang ik ook wacht.

Het is uiteindelijk gelukt door het abonnement te koppelen in de browser van een computer.

 

Ik lees veel over het probleem met het toevoegen van je abonnement, ik heb zo'n zelfde probleem.

Ik kan nu niks inzien. Hoe krijg ik dit gefixed?

Reageer