Beantwoord

abonnement koppelen aan account lukt niet

  • 28 March 2022
  • 16 reacties
  • 1062 Bekeken

Mijn abonnement heeft voorheen altijd op mijn vaders naam gestaan maar wel op mijn e-mailadres en rekeningnummer. 
Onlangs hebben we het abonnement overgezet op mijn naam. Mijn abonnement is beëindigd op het account wat ik altijd gebruikte, wanneer ik hem opnieuw wil toevoegen krijg ik de melding dat het abonnement al gekoppeld is aan een ander account en ik hem daar eerst moet ontkoppelen. Er is echter geen ander account? Ik kan ook geen “nieuw” account aanmaken want mijn e-mailadres is hetzelfde als toen het abonnement nog op de naam van mijn vader stond. Iemand een idee wat te doen? Ik kan nu helaas geen facturen en data meer inzien. 
 

Dank alvast.  

icon

Beste antwoord door Dave 29 March 2022, 10:57

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

16 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Merel12345678,

Geen zorgen! Als ik je verhaal doorneem, dan vrees ik dat er iets niet helemaal goed is gegaan tijdens het overzetten van je account.  Ik verwacht dat een community moderator je kan helpen met het controleren van je gegevens en/of je kan helpen met het uitzoeken waarom je niet kan inloggen. Moderators reageren op berichten op volgorde van binnenkomst. Nog even geduld.

Voor nu wens ik je alvast een fijne dag toe. 

Dankjewel! Jij ook een fijne dag. 

Reputatie 7

Hoi @Merel12345678,

Dat wil ik graag tot op de bodem voor je uit gaan zoeken en het oplossen! 

Zou je mij via een privébericht jouw 06-nummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN toe kunnen sturen? Dan kan en mag ik in onze systemen gaan kijken hoe het komt dat het niet lukt om jouw abonnement te koppelen.

Ik zie jouw bericht graag tegemoet!

@Merel12345678 is het inmiddels gelukt? Ik zit namelijk met hetzelfde probleem en de ICT helpdesk van T-mobile komt er blijkbaar niet uit. Het is namelijk ruim 3 weken geleden dat ik mijn abonnement afsloot. Ik zou graag weten wat e oplossing is geweest? Groet, Joop

Ja! Bij mij is het opgelost. Ik raad je aan contact op te nemen met David, die op mijn topic heeft gereageerd. Hij heeft het voor mij opgelost. Succes! :) 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @JVRaan 

Ik heb je gegevens gecontroleerd en zie dat onze technische afdeling nog bezig is met het onderzoek. Je hebt een ander probleem dan de topicstarter dat technisch gezien iets ingewikkelder is. Ik heb in je case gevraagd om een update en hoop dat het snel wordt opgelost. Excuses voor het ongemak!

Ja! Bij mij is het opgelost. Ik raad je aan contact op te nemen met David, die op mijn topic heeft gereageerd. Hij heeft het voor mij opgelost. Succes! :) 

Goed te horen. Het blijkt bij mij net even anders te zijn geeft @Hajar aan. Dus maar even afwachten wat hier uit komt.

Ik zit denk ik met eenzelfde probleem als Merel. Een paar weken geleden heb ik mijn zakelijke mobile account overgesloten naar een privé account, met nummerbehoud. Sinds die tijd kan ik niet meer inloggen op de my t-mobile app omdat die nog gekoppeld staat aan mijn mijn zakelijke account. Ik kan voor het privé account ook niets omdat mijn email gekoppeld staat aan mijn oude zakelijke account. Ik kan dus voor mijn nummer geen nieuwe account aanmaken omdat de koppeling met het niet meer actieve zakelijke account nog bestaat. En zo gaat het in rondjes. @David @Hajar HELP! 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Joost Vermeulen 

Ik denk graag met je mee over een oplossing. Zou je mij via een privébericht jouw 06-nummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN toe kunnen sturen? Dan kan ik dit doorzetten naar onze technische afdeling en dan gaan zij dit verder onderzoeken. 

Ik zie je bericht graag tegemoet! 

Goedenavond,


Wij hebben hetzelfde probleem. Ik had voor onze zoon een prepaid en dit is nu omgezet naar een abonnement met nummerbehoud. Nu krijgen we in zijn app van t-mobile zijn abonnement ook niet gekoppeld omdat het aan een ander account zou hangen. Wij komen er niet uit. Graag jullie hulp.


Met vriendelijke groet,​​​​​​​


Annienke​​​​​​​

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Jesse10 

Ik wil dit ook voor jullie graag uitzoeken. Zou je mij via een privébericht het 06-nummer waar het om gaat, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN toe kunnen sturen? Dan kan en mag ik in onze systemen gaan kijken hoe het komt dat het niet lukt om jouw abonnement te koppelen.

Ik zie jouw bericht graag tegemoet!

Hi @Jesse10 

Ik wil dit ook voor jullie graag uitzoeken. Zou je mij via een privébericht het 06-nummer waar het om gaat, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN toe kunnen sturen? Dan kan en mag ik in onze systemen gaan kijken hoe het komt dat het niet lukt om jouw abonnement te koppelen.

Ik zie jouw bericht graag tegemoet!

beste Hajar, hoe kan ik jou een privébericht sturen?

Hartelijke groeten,

Annienke

Reputatie 7
Badge +14

Goedemorgen @Jesse10 

Klik op de naam  @Hajar  dan kom je er vanzelf 

Veel succes en een fijn weekend

 

Goedemorgen @Jesse10 

Klik op de naam  @Hajar  dan kom je er vanzelf 

Veel succes en een fijn weekend

 

Dank! Inloggen scheelt ook! Het is gelukt!

Hi, ik heb hetzelfde probleem. Account niet kunnen koppelen aan telefoon abbo

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Zdkkrs 

Ik wil dit ook voor jou ook controleren. Zou je mij via een privébericht het 06-nummer waar het om gaat, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN toe kunnen sturen? Dan kan en mag ik in onze systemen gaan kijken hoe het komt dat het niet lukt om jouw abonnement te koppelen.