Abonnement koppelen aan account lukt niet

  • 14 July 2022
  • 3 reacties
  • 146 Bekeken

Mijn zakelijk abonnement heb ik overgezet naar een privéabonnement. Hiervoor heb ik een nieuwe simkaart met een nieuw abonnement aangeschaft, met nummerbehoud.

Na de overzetting kan ik in mijn account geen informatie meer inzien, zoals dataverbruik. En wanneer ik een abonnement wil koppelen via de app krijg ik de melding "dit abonnement is al gekoppeld aan een ander account."

Wie kan mij hierbij helpen?


This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @YouLiang 

Ik kan je daar zeker bij helpen. Ik heb gereageerd op je privébericht. 

Ik heb hetzelfde probleem: ik wil met een multisim mijn apple watch koppelen aan mijn telefoon, maar ik krijg de melding dat ik een verkeerd account gebruik. Dat begrijp ik niet.

Reputatie 7
Badge +9

Hey @jellejan,

Om het overzicht te bewaren wil ik je vragen even een nieuw topic te starten. Dat kan via deze link.

Ik zie je topic graag tegemoet en ik help je daar graag verder! 😄

Groetjes,

Marciano