Beantwoord

Abonnement koppelen lukt niet

  • 12 September 2021
  • 3 reacties
  • 360 Bekeken

Reputatie 1

Kan iemand ons helpen? Ik probeer voor iemand anders zijn abonnement te koppelen aan zijn profiel, zodat hij weer zijn verbruik in de app kan zien. Echter krijgen we elke keer een melding dat dit niet lukt of dat er een fout is opgetreden. Inloggen in de app via het email adres gaat gewoon goed, maar vervolgens het abonnement er aan koppelen niet. We hebben meerdere malen contact met iemand gehad via de chat, maar kregen elke keer het antwoord dat er een storing was bijvoorbeeld. Maar dit is het probleem niet. Hij staat op het punt een andere provider te zoeken als dit niet op korte termijn wordt opgelost.

Wie kan er helpen? We horen het graag!

icon

Beste antwoord door Hajar van Odido 13 September 2021, 09:56

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @BbCurve9300 

Wij ervaarde dit weekend inderdaad wat problemen met My T-Mobile, maar dat wordt vandaag verholpen. Ik wil graag meekijken met jou. Zou je mij een privebericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres, de laatste 4 cijfers van de IBAN, e-mailadres en de het nummer dat je wil koppelen?

Dan zoek ik graag naar een oplossing met jou. 

Reputatie 1

Hoi Hajar, ik heb je een privé bericht gestuurd! Ik hoor graag van je.

Mocht er iemand in de tussentijd nog een tip hebben hoor ik het natuurlijk ook graag :)

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @BbCurve9300 

Wanneer je een mobiele abonnement afsluit en je maakt met dat 06 nummer een My T-Mobile account aan dan hoor je ook meteen het abonnement te zien.