Beantwoord

abonnementen samen voegen

  • 4 December 2022
  • 4 reacties
  • 108 Bekeken

Als ik inlog op de mobile app. Krijg ik het t mobile thuis abonnement te zien. Krijg geen inzicht op mijn t mobile mobiel abonnement. Wat nu. Mvg Nancy

icon

Beste antwoord door Waqqas 4 December 2022, 21:18

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Timmermans nancy 

Wanneer je inlogt via de website zie je dan een optie ik heb nog een abonnement? Via daar kan je een extra abonnement toevoegen. Anders moet je het thuis abonnement eerst ontkoppelen en als het goed is kan je ze dan beide toevoegen 

Let op dat beide abonnementen op dezelfde naam moeten staan.

Hoi.

Dit heb ik al meerdere keren gedaan ontkoppelen en weer toevoegen maar niks werkt. Ja de 2 abonnementen staan op een naam.

Mvg Nancy.

Reputatie 7
Badge +15

@Timmermans nancy

Kan je laten zien waar het niet lukt dmv een screenshot bijvoorbeeld? Na het ontkoppelen zou je beide abonnementen 1 voor 1 moeten kunnen toevoegen.

Reputatie 6
Badge +6

Als ik inlog op de mobile app. Krijg ik het t mobile thuis abonnement te zien. Krijg geen inzicht op mijn t mobile mobiel abonnement. Wat nu. Mvg Nancy

Hi @Timmermans nancy wanneer je via de browser inlogt kunnen vanaf nu zowel mobiele als Thuis klanten in hetzelfde scherm hun inloggegevens invoeren. Op de achtergrond herkennen we of het om een Thuis of mobiel account gaat. We merken dat dit niet helemaal goed gaat. Je kunt hiervoor 2 dingen dien om het op te lossen. 1. via de My T-Mobile App werkt alleen de mobiele versie nog. Kun je daar wel inloggen en het nummer toevoegen? 2. Heb je dezelfde gebruikersnaam voor My T-Mobile mobiel en My T-Mobile Thuis? Dan kan het inloggen problemen geven: de klant komt maar bij één van beide accounts uit. De oplossing: je kunt dan een wachtwoord reset aanvragen: https://www.t-mobile.nl/my/inloggegevens-opvragen.

Je krijgt dan twee mailtjes, om voor beide accounts een nieuw wachtwoord aan te maken. Als je voor beide accounts hetzelfde wachtwoord neemt, werkt inloggen weer. Na inloggen verschijnt er een scherm en kun je kiezen uit T-Mobile Thuis of Mobiel en na het kiezen voor mobiel het juiste nummer koppelen. Om veel gedoe te voorkomen zou ik eerder de app gebruiken maar mocht je momenteel liever alles via de browser willen doen dan is een wachtwoord reset dus de oplossing. Ga je er zo uitkomen?

Als je nog vragen hebt of als het niet lukt, laat het dan gerust weten! 

 

Groetjes, 

Pharwin 

Reageer